Menu
Zamknij

Reklama i jej ograniczenia (opr. broszurowa)

Socjologia

Opis

Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także atrakcyjna dla pracowników branży reklamowej. Marzena Barańska – doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo – specjalność dziennikarstwo i prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie, a także reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów), a także w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów. Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe, a także biznesowe, funkcjonalne doświadczenia, nad wyraz prawidłowe rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie i literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. (…) Zagadnienia omawiane w publikacji będą z całą pewnością ciekawe dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Z całą pewnością można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych i prawniczych. Książka będzie także niebanalna dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a dodatkowo będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. (…) Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą motywem są to informacje bardzo {pomocn|przydatn)e, użyteczne, bezcenne.
  • Autorzy: Barańska Marzena
  • Ciężar: 0,32
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788375611823
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20245
  • Miejscowość: Warszawa
  • Objętość: 196
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Podtytuł: Standardy europejskie a prawo polskie
  • Rok wydania: 2011
  • Typ publikacji: KS
  • Wydawca: Poltext
  • Wysokość: 11

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.