Menu
Zamknij

Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym (opr. twarda)

Socjologia

Opis

Nowością książki jest prezentacja problematyki komunikowania i zarządzania na tle nowych relacji społecznych i organizacyjnych, związanych z ewolucją struktury od systemu industrialnego do systemu społeczeństwa informacyjnego z jego ,,uniwersum" jakie stanowi technika teleinformatyczna, komputer czy Internet. [...] Praca będzie {pomocn|przydatn)a na wydziałach nauk społecznych i humanistycznych uniwersytetów oraz pozostałych uczelni państwowych i prywatnych, zwłaszcza na następujących kierunkach studiów: psychologia, socjologia, pedagogika, kulturoznawstwo, dziennikarstwo i innych.

Z recenzji prof. Zw. Dra hab. Kazimierza Perechudy

Ideą przewodnią książki jest skupienie się na dwu zagadnieniach wskazanych w tytule (komunikowanie i zarządzanie), przy czym Redaktor całości rozszerza ten zakres także na problemy metodologiczne. Pomysł by połączyć w jeden ,,wykład" sprawy komunikacji i zarządzania, choć może na pierwszy rzut oka nieco zaskakujący, okazuje się bardzo trafny. Tutaj bowiem i komunikowanie, i zarządzanie rozumiane są w sposób dość szeroki i niekoniecznie akademicki, co pozwala łatwiej dojrzeć obszary wspólne i liczne powiązania tych zagadnień.

Z recenzji prof. Zw. Dra hab. Jacka Wodza

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.