Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne artykułów. Używane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model, a także bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej używane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
W publikacji przedstawione pozostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów,ponadto opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się i obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Wytwarzany i skrupulatnie opisany pozostał także autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże niebanalną metodą badawczą od strony ergonomicznej.
Książka adresowana jest do osób atrakcyjnych się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.
Podtytuł: podejście teoriogrowe, a także weryfikacja eksperymentalna ISBN: 9788375564051 Kod paskowy: 9788375564051 Autorzy: Kusztelak Przemysław Wydanie: 1 Rok wydania: 2012 Kod wydawcy: 31095 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 258 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 15 Waga: 0.41 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.