Menu
Zamknij

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (opr. miękka)

Psychologia

Opis

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne artykułów. Używane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model, a także bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej używane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione pozostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów,ponadto opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się i obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Wytwarzany i skrupulatnie opisany pozostał także autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże niebanalną metodą badawczą od strony ergonomicznej.

Książka adresowana jest do osób atrakcyjnych się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.

Podtytuł: podejście teoriogrowe, a także weryfikacja eksperymentalna
ISBN: 9788375564051
Kod paskowy: 9788375564051
Autorzy: Kusztelak Przemysław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 258
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Psychologia, Rynek pracy w Polsce w dobie integracji europejskiej i globalizacji (opr. miękka)
od 48 45

1 oferta

Rynek pracy w Polsce w dobie integracji europejskiej i globalizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788375561609 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Noga Mariam, Stawicka Kinga Magdalena 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 174 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Psychologia, Stabilność systemu finansowego - instytucje, instrumenty, uwarunkowania (opr. miękka)
od 72 20

1 oferta

Stabilność systemu finansowego - instytucje, instrumenty, uwarunkowania (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565119 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Redakcja: Alińska Agnieszka, Pietrzak Bogusław 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 510 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Psychologia, Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno-empiryczna (opr. miękka)
od 41 80

1 oferta

Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno-empiryczna (opr. miękka)

  • ISBN 9788375563221 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pyka Irena, Cichorska Joanna, Cichy Janusz 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 130 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Psychologia, Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym (opr. miękka)
od 51 30

1 oferta

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560343 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksandra Czerw 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Psychologia, Rozwój społeczno-gospodarczy w dobie kryzysu. Tom 17 (opr. miękka)
od 50 35

1 oferta

Rozwój społeczno-gospodarczy w dobie kryzysu. Tom 17 (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565027 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Psychologia, Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie (opr. miękka)
od 37 05

1 oferta

Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie (opr. miękka)

  • ISBN 9788360089903 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kalinowski Marcin 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 124 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.