Menu
Zamknij

Seo jako element strategii marketingowej twojej firmy - paweł cengiel (opr. broszurowa) od 42 63

Książki prawnicze i akty prawne

Opis

Poznaj sposoby na produktywną kampanię SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące oczekiwania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o produktywnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na rozmaitych polach i oferować sprzedaż równocześnie stacjonarnie, jak i online. W dodatku stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to ulepszonych i sprytniejszych strategii promocyjnych producenta - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Eksponuje ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych przez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. Na skutek czego uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. w dodatku nauczysz się analizować aspekty techniczne pokaźne przy dostosowywaniu strony albo sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści, a także dowiesz się, jak wyraźne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w solidnym celu: powiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

Dzięki książce "SEO jako składnik strategii marketingowej Twojej firmy" będziesz mógł:
  • Poznać narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znaleźć słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizować swój serwis dzięki audytowi SEO
  • Zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
  • Pozyskać wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
  • Opublikować wartościowy content, który zwiększy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizować dane dotyczące Twoich użytkowników
  • Przygotować raporty z wynikami sprawności Twoich działań SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building i z przygotowywaniem raportów przedstawiających wyniki pozycjonowania.

Sięgnij po tę książkę jeśli:
  • chcesz dowiedzieć się, czym jest SEO i na czym polega,
  • prowadzisz własny biznes w sieci,
  • jesteś nowicjuszami w dziedzinie marketingu internetowego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki prawnicze i akty prawne, Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. od startupu do sukcesu w 24 krokach - bill aulet (opr. miękka)
od 46 67

1 oferta

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. od startupu do sukcesu w 24 krokach - bill aulet (opr. miękka)

  • ISBN 9788328370791 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bill Aulet 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Tworzenie doświadczeń klientów - artur urbański, lucyna dziewa (opr. broszurowa)
od 40 98

2 oferty

Tworzenie doświadczeń klientów - artur urbański, lucyna dziewa (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328366954 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Artur Urbański|Lucyna Dziewa 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Reguła 80/20. zasada, która odmienia świat - richard koch (opr. broszurowa)
od 38 40

1 oferta

Reguła 80/20. zasada, która odmienia świat - richard koch (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328365056 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Richard Koch 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 415 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Employer branding po polsku - urszula zając-pałdyna (opr. broszurowa)
od 33 99

1 oferta

Employer branding po polsku - urszula zając-pałdyna (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328359314 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Urszula Zając-Pałdyna 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Trening wygrywania. jak wygrywać w życiu - paulina mechło, katarzyna selwant (opr. broszurowa)
od 27 75

2 oferty

Trening wygrywania. jak wygrywać w życiu - paulina mechło, katarzyna selwant (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328361317 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Paulina Mechło|Katarzyna Selwant 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Projekt jednorożec. powieść o szansie w epoce przewrotów cyfrowych - gene kim (opr. broszurowa)
od 38 22

1 oferta

Projekt jednorożec. powieść o szansie w epoce przewrotów cyfrowych - gene kim (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328366367 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Gene Kim 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Zrozumieć social media - artur roguski (opr. broszurowa)
od 33 99

1 oferta

Zrozumieć social media - artur roguski (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328366008 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Artur Roguski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Księga adsów - franciszek georgiew (opr. broszurowa)
od 33 99

2 oferty

Księga adsów - franciszek georgiew (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328368187 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Franciszek Georgiew 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Zarządzanie projektami dla początkujących. jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. wydanie iii poszerzone - marcin żmigrodzki (opr. broszurowa)
od 33 99

2 oferty

Zarządzanie projektami dla początkujących. jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. wydanie iii poszerzone - marcin żmigrodzki (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328370302 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marcin Żmigrodzki 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.