Menu
Zamknij

Employer branding po polsku - urszula zając-pałdyna (opr. broszurowa)

Książki prawnicze i akty prawne

Opis

TO COŚ, co przyciąga do firmy najkorzystniejszych ludzi Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, aby wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie!

Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm ukazuje wręcz, iż koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru.

Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować. Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? istotnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - wielki popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te marki, które oferują ludziom TO COŚ.

Coś więcej aniżeli pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej.

Coś, co sprawia, iż chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie. Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić wydajny employer branding po polsku.

O autorze Urszula Zając-Pałdyna - prawnik z wykształcenia, HR-owiec z krwi i kości. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki krystaliczności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let?s HR oraz autorka bloga HR na obcasach.

Szkoli, konsultuje i doradza klientom w obszarze firmy pracodawcy, rekrutacji oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Pisze doktorat w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje.

Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki prawnicze i akty prawne, Zrozumieć social media - artur roguski (opr. broszurowa)
od 32 80

1 oferta

Zrozumieć social media - artur roguski (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328366008 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Artur Roguski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, mistrz sprzedaży w czasach kryzysu (opr. miękka)
od 26 72

1 oferta

mistrz sprzedaży w czasach kryzysu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328372405 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Arkadiusz Bednarski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 206 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność (opr. miękka)
od 26 72

1 oferta

zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność (opr. miękka)

  • ISBN 9788328361324 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Błaszczak 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Zarządzanie projektami dla początkujących. jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. wydanie iii poszerzone - marcin żmigrodzki (opr. broszurowa)
od 32 80

1 oferta

Zarządzanie projektami dla początkujących. jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. wydanie iii poszerzone - marcin żmigrodzki (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328370302 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marcin Żmigrodzki 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.