Menu
Zamknij

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce-Wysyłkaod3,99 (opr. miękka) od 44 35

Książki prawnicze i akty prawne

Opis

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi i etyką, co na skutek czego powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy kupujących, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.
W publikacji tej omówiono m.in. Uregulowania dotyczące:
• bezpieczeństwa towarów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
• potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami przy pomocy znaków jakości,
• bezpieczeństwa opakowań towarów dla kupujących i środowiska naturalnego,
• możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
• zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
• stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
• ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
• warunków oferowania wybranych rodzajów towarów,
• komunikacji marketingowej,
• ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.
Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, i formy reakcji kupujących na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka asygnowana jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

seria procesu: MARKETING
ISBN: 9788326493768
Kod paskowy: 9788326493768
Redakcja: Taranko Teresa
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 42282
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 332
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x24.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.55
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki prawnicze i akty prawne, Pakiet kodeks cywilny. komentarz. tom 1. część ogólna. cz. 1 i 2 (opr. twarda)
od 254 15

2 oferty

Pakiet kodeks cywilny. komentarz. tom 1. część ogólna. cz. 1 i 2 (opr. twarda)

  • ISBN 9788381600996 
  • Oprawa twarda 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 2088 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, wsparcie udzielane przedsiębiorcom w związku z pandemią covid–19 (opr. twarda)
od 122 99

2 oferty

wsparcie udzielane przedsiębiorcom w związku z pandemią covid–19 (opr. twarda)

  • ISBN 9788382235777 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Małgorzata Militz 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, kodeks postępowania cywilnego. komentarz. tom 1. artykuły 1–366 (opr. twarda)
od 162 33

2 oferty

kodeks postępowania cywilnego. komentarz. tom 1. artykuły 1–366 (opr. twarda)

  • ISBN 9788381879828 
  • Oprawa twarda 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 1540 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Kodeks postępowania cywilnego Zestawienie zmian przepisów (opr. broszurowa)
od 49

1 oferta

Kodeks postępowania cywilnego Zestawienie zmian przepisów (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381875059 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Oficyna Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 616 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk (opr. miękka)
od 48 55

2 oferty

Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk (opr. miękka)

  • ISBN 9788381601559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Grzybczyk 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, wybrane postępowania prowadzone przez organy gmin. praktyczny przewodnik (opr. twarda)
od 97 38

2 oferty

wybrane postępowania prowadzone przez organy gmin. praktyczny przewodnik (opr. twarda)

  • ISBN 9788381876339 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Martyna Sługocka, Michał Bursztynowicz 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 444 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Konstytucja rzeczypospolitej polskiej 500 pytań testowych z odpowiedziami (opr. miękka)
od 40 99

2 oferty

Konstytucja rzeczypospolitej polskiej 500 pytań testowych z odpowiedziami (opr. miękka)

  • ISBN 9788382464801 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Gubała 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, przekształcenie użytkowania wieczystego we własność. zagadnienia prawne (opr. broszurowa)
od 114 99

2 oferty

przekształcenie użytkowania wieczystego we własność. zagadnienia prawne (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381603300 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Elżbieta Klat-Górska 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Książki prawnicze i akty prawne, Podatki w obrocie nieruchomościami w praktyce notarialnej (opr. twarda)
od 159 99

2 oferty

Podatki w obrocie nieruchomościami w praktyce notarialnej (opr. twarda)

  • ISBN 9788381602419 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Wojciech Gonet, Piotr Marquardt, Michał Stawiński 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 488 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.