Tytuł Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16728-8 seria Psychologia Ekonomiczna Rok wydania 2011 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 446 Format pdf Spis treści Rozdział 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz 11 Rozdział 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego Dariusz Doliński 25 Rozdział 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne Joanna Sokołowska 53 Rozdział 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka Tomasz Zaleśkiewicz 105 Rozdział 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa Robert Mackiewicz 137 Rozdział 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka Wojciech Cwalina 187 Rozdział 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej Andrzej Falkowski 261 Rozdział 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich Małgorzata Kossowska 333 Rozdział 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy Alicja Grochowska 353