Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie doświadczeń, a także refleksji zarówno osób, które zajmują się nauczaniem na uniwersytetach, jak i praktyków, którzy oczekują konkretnych rozwiązań. Aktualnie na uniwersytetach widać,mnóstwo kierunków historycznych i archiwistycznych, jak także kierunków pokrewnych, modernizuje swe programy. Tendencja ta zmierza w kierunku wyposażenia absolwentów w wiedzę i umiejętności użyteczne z zakresu m.in. Wykorzystywania źródeł historycznych. Jak powinna wyglądać archiwizacja dokumentacji w postaci cyfrowej w instytucjach stosujących równolegle kilka systemów informatycznych albo zmieniających co kilka lat system? Jaka role powinno odgrywać archiwum zakładowe w tego typu instytucjach w odniesieniu do dokumentacji gromadzonej w postaci cyfrowej? Wiadomo wszak, ze w wielu dziedzinach czeka absolwentów w trakcie życia zawodowego nawet kilkukrotna zmiana profesji. To zaś będzie wymagał niepowtarzalnych kwalifikacji.
Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy zajmują się nauczaniem ustawicznym. Kierujemy ją przeważnie do naukowców, nauczycieli, archiwistów, historyków, a także studentów. Odszukamy w niej 14 artykułów, które dotykają kwestii m.in. Studiów podyplomowych w dobie zmieniających się potrzeb na rynku pracy.
Publikacja ta jest prezentacją teorii i praktyki kształcenia ustawicznego po studiach historycznych, archiwistycznych i pokrewnych. Autorzy przedstawili rozmaite rozwiązania i możliwości kształcenia ustawicznego. Oddając niniejszą książkę w ręce czytelników, mamy nadzieję, że przyczyni się ona do wzrostu zainteresowania tą problematyką.
Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, którzy zajmują się nauczaniem ustawicznym. Kierujemy ją przeważnie do naukowców, nauczycieli, archiwistów, historyków, a także studentów. Odszukamy w niej 14 artykułów, które dotykają kwestii m.in. Studiów podyplomowych w dobie zmieniających się potrzeb na rynku pracy.
Publikacja ta jest prezentacją teorii i praktyki kształcenia ustawicznego po studiach historycznych, archiwistycznych i pokrewnych. Autorzy przedstawili rozmaite rozwiązania i możliwości kształcenia ustawicznego. Oddając niniejszą książkę w ręce czytelników, mamy nadzieję, że przyczyni się ona do wzrostu zainteresowania tą problematyką.
Tytuł Problemy nauczania ustawicznego po studiach... Autorzy red. Mariusz Ausz, Małgorzata Szabaciuk Wydawnictwo UMCS EAN 9788322790403 ISBN 9788322790403 Kategoria Logopedia i pedagogika, Pedagogika liczba stron 176 Format 17x24 cm Rok wydania 2017 Oprawa broszurowa