Menu
Zamknij

Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek - książka (opr. twarda)

Powieści

Opis

Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.

Kim jest Fryderyk Karzełek?

Witam Cię szczególnie serdecznie. Nazywam się Fryderyk Karzełek. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą w branży finansowej i uważam, iż zawód sprzedawcy jest jednym z najszczególniej elitarnych zawodów na świata. Jako twórca szkoły sprzedaży naturalnej i autor książki "Sprzedaż Naturalna, czyli najszczególniej podniecająca czynność jaką można robić w ubraniu", zwracam się teraz do Ciebie, pragnąc przekonać do jej zakupu. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego miałbyś to zrobić, pozwól, że wyjaśnię, czego dowiesz się z tej książki.

Wielu współczesnych nam sprzedawców poszukuje drogi na skróty, swojego typu czarodziejskiej różdżki, za dotknięciem której każdy człowiek będzie w magiczny sposób kupował właśnie od nich. Niestety, lecz tak to nie działa. Moja książka powstała, by pomagać ludziom stawać się prawdziwymi sprzedawcami – „sprzedawcami naturalnymi" – ponieważ w dzisiejszych czasach jest to najistotniej sprawne i jedyne stosowne podejściem.

Z tej książki dowiesz się miedzy innymi, jak stać się sprzedawcą, który potrafi prawdziwie zainspirować drugiego człowieka i przekonać go do zakupu swych towarów, bądź usług.

Czym jest "Sprzedaż Naturalna"?

Zastanawiasz się, czym właściwie jest "Sprzedaż Naturalna"? O co w niej, tak naprawdę, chodzi? Pozwól, że opowiem krótką historię, która odpowie na te pytania.

Świeżo upieczony manager szerokiej korporacji, przytłoczony ciężarem obowiązków, postanowił któregoś dnia zabrać ze sobą pracę do domu. Gdy wieczorem zasiadł do swych zawodowych obowiązków, jego pięcioletni syn jeszcze nie spał. Chłopiec co chwilę przerywał ojcu pracę, zadając najróżniejsze pytania. Żony nie było w tym czasie w domu, więc malcem nie miał się kto zaopiekować. Pan nie mogąc się skupić, postanowił, iż zajmie czymś syna. Kiedy rozejrzał się po mieszkaniu, zauważył gazetę, a w niej ogromną, kolorową mapę świata. Wpadł ekspresowo na doskonały pomysł. Wyjął stronę z mapą i pociął ją nożyczkami na niepokaźne kawałki, które następnie rozsypał na podłodze. Zawołał chłopca i poprosił go, aby w ramach zabawy malec je poskładał. Pan był przekonany, że złożenie poskładanie układanki zajmie dziecku przynajmniej godzinę – no bo niby skąd taki brzdąc potrafiłby ułożyć momentalnie mapę? Jakież było jego zdziwienie, gdy po kilkunastu minutach chłopiec przyszedł do niego i pokazał przepięknie wyklejoną mapę. Zdumienie ojca zapytał syna, jakim cudem dokonał tego tak szybko? W odpowiedzi usłyszał:

– Tatusiu, po drugiej stronie obrazka, który mi dałeś, jest człowiek, więc poskładałem go w całość. Jeśli człowiek jest w porządku, to świat również będzie w porządku.

Jest to pewnego rodzaju przenośnia, która nad wyraz konkretnie zespala się z procesem sprzedaży. Oznacza bowiem, że jeśli człowiek będzie w porządku, to jego sprzedaż również taka będzie. Dlatego "Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Nie odnajdziesz tutaj cudownych sposobów i magicznych zaklęć na rozszerzenie sprzedaży, bowiem "Sprzedaż Naturalna" opiera się na osobowości tego, kto się nią zajmuje – na tym, jakim jesteś człowiekiem i z jakimi intencjami idziesz do ludzi, żeby zaproponować im swoje rozwiązania.

Z tej książki dowiesz się, jak raz na zawsze pozbyć się wszelkich (na dodatek skutecznych) technik sprzedaży i manipulacji – nie są Ci do niczego konieczne. Dzięki niej przestaniesz zanudzać klientów nudnymi, przepełnionymi słowami – kluczami monologami, a zaczniesz prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron. Nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, żeby go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym kupujący sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował.

Dlaczego "Sprzedaż Naturalna"?

Gdy po powrocie z emigracji zacząłem nauczać "Sprzedaży Naturalnej", tłumaczyłem wszystkim, że techniki sprzedaży już nie działają – przynajmniej te, które znałem. Ta wiadomość była dla większości ogromnym zaskoczeniem. Kiedy proponowałem,w pełni z nich zrezygnowali i zaczęli stawać się „sprzedawcami naturalnymi", podchodzili do tego przeważnie z ogromnym entuzjazmem. Natomiast, gdy opowiadałem im, na czym tak naprawdę polega "Sprzedaż Naturalna", nie wszyscy z radością przyjmowali te informacje, gdyż niewiele kto chciał zmieniać siebie. Wszyscy pragnęlibyśmy używać prostych zaklęć, trików czy słów – kluczy, które rozwiązałyby ich dylematy i zapewniły łatwiejszą sprzedaż. Niestety, takie rozwiązania nie istnieją. Jeżeli jednak zdecydujesz się zostać, kierującym się w życiu prawdziwymi wartościami, „sprzedawcą naturalnym", nigdy więcej nie będziesz musiał/a:

  • uczyć się żenujących i aroganckich trików ani kolejnych technik sprzedaży,
  • zapamiętywać stwierdzeń, słów kluczy czy zdań, które miałyby w cudowny sposób przekonać klienta do zakupu Twoich produktów bądź usług,
  • oferować produktów, do których nie masz przekonania.

Jeżeli zostaniesz „sprzedawcą naturalnym", nie będzie miało znaczenia, jak błyskawicznie będzie zmieniał się świat wokół Ciebie, ponieważ za każdym razem będziesz sobą.

Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.

Czy prawidłowym sprzedawcą trzeba się urodzić?

Wielu ludzi uważa,dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić. Nic bardziej mylnego. Jestem przekonany, iż tak naprawdę nikt się nim nie rodzi. Korzystnym sprzedawcą stajesz się z czasem, wymaga to jednak wysiłku. Oczywiście, możesz mieć w tym kierunku talent i określone predyspozycje, jednak najpierw musisz je w sobie odkryć. Gdy to nastąpi, dopiero wtedy wykorzystasz je z powodzeniem w praktyce.

Ta książka udowodni Ci,dobrym sprzedawcą może stać się absolutnie każdy, pod warunkiem, iż zgodzimy się podjąć pewien wysiłek i poświęcić temu optymalnie dużo czasu. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak możesz tego dokonać, odpowiedź na to pytanie wyszukasz w tej oto książce.

Zasada Charliego Woopa

Jeden z moich dużych nauczycieli opowiedział mi kiedyś o zasadzie Charliego Woopa, według której prawdziwy sukces możesz osiągnąć tylko wtedy, kiedy robisz wszystko starannie tak, jak powinno być robione. Szczególnie nieraz zaniedbujemy drobiazgi, które wydają nam się nieistotne, w związku z czym popełniamy błędy. Ludzie, którzy uczą się na własnych błędach, są mądrzy, ludzie którzy uczą się na błędach innych, są szczęśliwi. Ja natomiast nie chcę, żebyś był tylko i wyłącznie szczęśliwy – chcę, żebyś był wydajny. Moją rolą jako mentora będzie najczęściej nauczyć Cię, jak stać się „sprzedawcą naturalnym", Twoją zaś – wiedzę tę przełożyć na realne działanie.

Dzięki tej książce, nauczysz się starannie „co?" i „jak?" należy robić, by zacząć odnosić prawdziwe sukces w sprzedaży. Podniesiesz swoją produktywność umawiania spotkań, prowadzenia rozmów handlowych i zamykania sprzedaży. I co najważniejsze, nie będziesz musiał nikogo udawać, będziesz w 100% sobą.

Chcesz zmian w swoim życiu?

Kiedyś miałem okazję zobaczyć pewną obrazkową historyjkę, tzw. Mema, w którym ktoś zadał następujące pytanie:

– Kto chciałby w swoim życiu zmian?

Wszyscy, którzy się zgłosili, odpowiedzieli jednomyślnie:

– Tak, chcemy, by było lepiej! Chcemy mieć fajną pracę! Chcemy więcej zarabiać! Chcemy być w życiu szczęśliwi!

Padło więc drugie pytanie:

– A kto z was jest gotów, aby zmieniać siebie?

Wówczas wszyscy spuścili głowy i nikt nie podniósł już ręki. Niestety, w życiu nie ma nic za darmo.

Każdego dnia produkujesz w swej głowie nastawienie do siebie; do zawodu, który wykonujesz; do marki, z którą współpracujesz; do produktów bądź usług, które sprzedajesz; do klientów, z którymi się spotykasz. Twoje nastawienie (w ponad 90%) będzie decydować o sukcesach i porażkach w zawodzie sprzedawcy. Warto więc zadbać o to, żeby było ono właściwe. A zatem, co można w tym kierunku zrobić?

Dzięki tej książce dowiesz się, jak wyrobić w sobie właściwą postawę, by stać się proaktywnym i odnoszącym sukcesy sprzedawcą. Nauczysz się witać każdy nowy dzień z uśmiechem na twarzy i żegnać go z sukcesem na koncie.Zyskasz w 100% wpływ na zachodzące w Twoim życiu zmiany i prędkość ich następowania.

najmocniej ekskluzywny zawód na świecie

nawet najistotniej wartościowe pomysły mogą znaleźć się na śmietniku, jeżeli nie zostaną sprzedane. Nauczyciel, którego kiedyś spotkałem, za pomocą prostej grafiki uświadomił mi, jak ważną rolę odgrywa dziś zawód sprzedawcy. Narysował dwa obszary – w jednym umieścił dostawców, a w drugiej klientów. Pomiędzy nimi zaznaczył punkt, w którym się ze sobą łączą. Ten punkt najtrafniej obrazuje rolę, jaką odgrywają teraz prawdziwi sprzedawcy.

Wypuszczenie na rynek jakiegokolwiek artykułu wymaga nad wyraz obfitych nakładów finansowych. O tym, czy zostanie on kupiony decydują kupujący, którzy są dziś bardziej świadomi, aniżeli kiedykolwiek w historii sprzedaży. Mimo tego, na hiperkonkurencyjnym rynku podobnych produktów, potrzebują zaufanego przewodnika, który właściwie im doradzi. Tym przewodnikiem jest sprzedawca, który łączy ze sobą obie strony – dostawcę i klienta.

Zwróć uwagę, jak ważna jest rola sprzedawcy. To właśnie on napędza teraz gospodarkę, wywołując, że ogromne nakłady czynione poprzez dostawców zaczynają przynosić zyski. A zatem, czyż zawód sprzedawcy nie jest jednym z najistotniej luksusowych zawodów na świecie?

Dzięki tej książce dowiesz się, jak dołączyć do luksusowego grona „sprzedawców naturalnych" i stać się jednym z najbardziej rozchwytywanych ekspertów w swej branży.

Podsumowując

Aby pomóc Ci podjąć decyzję odnośnie tego, czy warto zakupić moją książkę, pozwolę sobie na niedługie podsumowanie korzyści, które za tym przemawiają. Za sprawą tej książki dowiesz się miedzy innymi:

  • Jak stać się sprzedawcą, który potrafi prawdziwie zainspirować drugiego człowieka i przekonać go do zakupu swych towarów (usług)?
  • Jak raz na zawsze pozbyć się wszelkich (ponadto efektywnych) technik sprzedaży i manipulacji, które nie są Ci do niczego niezbędne?
  • Jak przestać zanudzać klientów nudnymi (przepełnionymi słowami – kluczami) monologami i zacząć prowadzić dialog z korzyścią dla obu stron?
  • Jak zadawać właściwe pytania we właściwy sposób, słuchać po to, by go zrozumieć i pomagać w podejmowaniu właściwych decyzji, dzięki którym konsumenci sami będą nalegać, abyś z nimi współpracował/a?
  • Jak posługiwać się narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty (usługi) będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.
  • Że prawidłowym sprzedawcą może stać się absolutnie każdy, pod warunkiem, że zgodzi się podjąć pewien wysiłek i poświęcić temu adekwatnie dużo czasu.
  • Jak podnieś swoją efektywność umawiania spotkań, prowadzenia rozmów handlowych i zamykania sprzedaży?
  • Jak stać się proaktywnym, odnoszącym sukcesy sprzedawcą, będącym jednym z najmocniej rozchwytywanych ekspertów w swej branży?
  • Jak (w 100%) zyskać wpływ na zachodzące w Twoim życiu zmiany i szybkość ich następowania?

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Powieści, badanie potrzeb klienta (opr. broszurowa)
od 27 88

1 oferta

badanie potrzeb klienta (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377019474 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Urszula Bartkowska 
  • Wydawnictwo Złote myśli 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Powieści, Sztuka bycia wielkim (opr. broszurowa)
od 27 71

1 oferta

Sztuka bycia wielkim (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377011331 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Wallace D Wattles 
  • Wydawnictwo Złote myśli 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Powieści, Mentalny kod DNA (opr. broszurowa)
od 29 58

1 oferta

Mentalny kod DNA (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377018019 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jacek Ponikiewski 
  • Wydawnictwo Złote myśli 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.