"Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które posiadają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich na ogół występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są sprawne przy kompensowaniu tych trudności.
pakiet ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy: - sekwencji, - włączania i wyłączania z kategorii.
Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje wydajne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym skuteczne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.
W linii ukazały się:
1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy 2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy 3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia"
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.