Znaczenie edukacji zdrowotnej, zagadnień profilaktyki, szeroko rozumianej intensywności i działań prozdrowotnych wzrasta wraz ze zmianami cywilizacyjnymi, wymuszającymi zmianę nawyków, sposobu odżywiania, tempa życia i form aktywności. Autorzy starają się zgłębić aktualne tendencje w zakresie zachowań prozdrowotnych, zmian w stylu życia i stopnia świadomości zdrowotnej całych populacji i społeczności – dzieci, uczniów, osób dorosłych, przedstawicieli najróżniejszych grup zawodowych o zróżnicowanych problemach zdrowotnych i efektywnościowych. Edukacja zdrowotna i profilaktyka w wielu zakresach stanowi obszar działań pedagogów i pracowników socjalnych, a najczęściej nauczycieli wszelkich stopni, stąd głównie do tych grup zawodowych kierowana jest niniejsza publikacja. Niemniej fason życia oraz zachowania prozdrowotne pozostają w kręgu zainteresowań coraz liczniejszych grup.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.