Menu
Zamknij

Efektywnie i atrakcyjnie, czyli o przedszkolnym i wczesnoszkolnym nauczaniu języka angielskiego (opr. broszurowa)

Pedagogika

Opis

Książka poświęcona jest nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Posiada gotowe pomysły, które nie tylko uatrakcyjnią lekcje, lecz i pomogą w ich prowadzeniu. Konstrukcja pozycji umożliwia luźny wybór tych tworzyw, które w danej chwili są niezbędne w pracy. Warto zaznaczyć, że jest to publikacja dla doświadczonych praktyków, pragnących rozwijać swoją wiedzę i umiejętności, jak też i początkujących nauczycieli, potrzebujących wsparcia i inspiracji.
Wszystkie rozdziały pozycji zawierają dane teoretyczne, dzięki czemu poszerzają wiedzę nauczycieli, oraz przykłady dobrych praktyk wraz z wyjaśnieniami pozwalającymi zjednoczyć je do własnych potrzeb. Analiza treści jest dokonana z punktu widzenia nauczyciela praktyka, który w swej pracy spotyka się z wieloma problemami. Pomaga więc w rozwiązywaniu tych problemów.

Odnoszę się do takich zagadnień, jak: nauczanie wzrokowców, kinestetyków, czuciowców i słuchowców, indywidualizacja pracy (w tym nauczanie dyslektyków), wielokulturowość, edukacja plastyczna, inscenizacje i teatr, postępowa technika, edukacja zdrowotna i integracja języka angielskiego z matematyką oraz projekty międzynarodowe. Analizuję ponadto teoretyczne i praktyczne aspekty okresu bezpodręcznikowego, pracy w parach i grupach, wzbudzania pozytywnych emocji (inspirując się sugestopedią) i motywacji, rozwijania twórczości u dzieci, omawiam rytuały klasowe, uczenie się poza murami szkoły oraz przygotowanie rodziców do współpracy z nauczycielem i korzyści z uczenia się na kursach językowych. [ ]

Z książką tą jestem mocno związana emocjonalnie. Stanowi ona obraz mojej refleksji pedagogicznej i przemyśleń wynikających z łączenia pracy nauczyciela akademickiego, nauczyciela języka angielskiego i metodyka. [ ] W ciągu wielu lat pracy nabierałam doświadczenia, sama prowadząc zajęcia językowe dla dzieci, lecz i obserwując nauczycieli podczas hospitacji w szkołach językowych i na wyjazdach studyjnych i prowadząc szkolenia jako trener nauczycieli. Przez te lata budowałam swoją wiedzę i przenosiłam ją na pole praktyki także jako nauczyciel akademicki. [ ]

Mam nadzieję, że przedstawione pomysły i komentarze zaciekawią nauczycieli, którzy podobnie jak ja posiadają najróżniejsze doświadczenia i wielostronne spojrzenie na świat. Szczerze zachęcam zatem do poszukiwania inspiracji w niniejszej książce i tworzenia własnych pomysłów w oparciu o moje przemyślenia i refleksje.

(Ze Wstępu)

ISBN: 9788371733246
Kod paskowy: 9788371733246
Autorzy: Szplit Agnieszka
Kod wydawcy: 20427
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 9
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Pedagogika, Wierszyki ćwiczące głoski l ł m n ń ni [Michalec Katarzyna] (opr. broszurowa)
od 17 45

2 oferty

Wierszyki ćwiczące głoski l ł m n ń ni [Michalec Katarzyna] (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788371733345 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Katarzyna Michalec 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Pedagogiczne Znp 
  • Ilość stron 56 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Pedagogika, Rozmowy z rodzicami Poradnik dla nauczyciela (opr. miękka)
od 10 76

3 oferty

Rozmowy z rodzicami Poradnik dla nauczyciela (opr. miękka)

  • ISBN 9788371732539 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jankowska Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP 
  • Ilość stron 116 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Pedagogika, porozmawiajmy o problemach (opr. broszurowa)
od 22

1 oferta

porozmawiajmy o problemach (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788371732461 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Danuta Bula|Jadwiga Jawor-Baranowska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Pedagogiczne Znp 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.