Przedstawiona praca naukowa znamionuje się ważnymi refleksjami dydaktycznymi godnymi użycia w procesach nauczania. W części pierwszej autorzy – pedagodzy z wielu ośrodków akademickich analizują nminimalizację niepowodzeń edukacyjnych jako priorytet w dziedzinie kształcenia. Szczególne miejsce poświęcono zatem przeciwdziałaniu i analizie niepowodzeń szkolnych, problemowi analfabetyzmu, motywowaniu do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze. W części drugiej analizie poddane pozostały relacje szkoły i środowiska jako przestrzenie edukacyjnego dialogu, omówiono kompetencje emocjonalne nauczyciela, lecz także uwagę zwrócono na świeże tendencje w kształceniu, jakie niesie edukacja medialna. Przedstawiono także zagrożenia, jakie może wywoływać cyberświat.
ISBN: 9788362015818 Kod paskowy: 9788362015818 Redakcja: Karpińska Anna, Zińczuk Monika Wydanie: 1 Rok wydania: 2014 Kod wydawcy: 20763 Miejscowość: Warszawa liczba stron: 394 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.8x23.6cm Głębokość (mm): 20 Waga: 0.636 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.