Niniejsza publikacja dotyczy kondycji współczesnego niemieckiego systemu medialnego. Przyczyn dokonujących się przekształceń autorka upatruje w samym systemie i w jego otoczeniu. Są to: rozbudowany rynek medialny przekraczający możliwości percepcji odbiorców, rozwój komunikowania publicznego oraz upowszechnienie się komunikacji interpersonalnej.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Podtytuł: Niemiecki system medialny ISBN: 9788375454475 Kod paskowy: 9788375454475 Autorzy: Stasiak-Jazukiewicz Ewa Rok wydania: 2013 Kod wydawcy: 29692 ilość stron: 240 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 23.6x16.2 Głębokość (mm): 11 Waga: 0.37 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.