Pokaz mody to trwająca nie dłużej niż 20 minut prezentacja wyników sześciomiesięcznej ciężkiej pracy obfitego zespołu ludzi, poddana krytycznej ocenie publiczności. Ta książka odkrywa sekrety owego fascynującego widowiska, prezentuje jego kulisy, widziane z różnych perspektyw. Ile czasu potrzeba na realizację pokazu? Ile ona kosztuje? Kto bierze w niej udział? Czy początkujący projektanci również inne możliwości zaprezentowania swych serii? Jak będą wyglądały pokazy w przyszłości? Wspierając się wypowiedziami najmocniej szanowanych fachowców z branży, Estel Vilaseca stara się udzielić odpowiedzi na te i niemało innych pytań oraz dostarczyć danych z „pierwszej ręki" przyszłym profesjonalistom oraz wszystkim miłośnikom mody. Ta bogato ilustrowana idealnymi zdjęciami książka zaprasza czytelnika w niezwykłą podróż po wybiegach i za kulisy pokazów Diora, Gaultiera, Armaniego, Prady, Chalayana, van Notena, Jacobsa i wielu innych projektantów. Prezentuje świat pełen blasków i cieni, splendoru i ciężkiej pracy, niespodzianych sukcesów i niezasłużonych klęsk.
Podtytuł: Organizacja pokazów mody Tytuł oryginału: How to Do a Fashion Show ISBN: 9788321347417 Kod paskowy: 9788321347417 Autorzy: Vilaseca Estel Tłumaczenie: Spiegelhalter Agnieszka Wydanie: 1 Rok wydania: 2012 Kod wydawcy: 20027 Miejscowość: Warszawa liczba stron: 192 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 17.0x22.5cm Głębokość (mm): 15 Waga: 0.58 Język oryginału: angielski Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.