Zamknij

Psychologia etologia genetyka Tom 13/2006 - Praca zbiorowa (opr. miękka)

Leksykony i albumy przyrodnicze

Opis

W numerze: Andrzej Łukasik: Wyobraźnia a dostosowanie " perspektywa ewolucyjna [Imagination and fitness: An evolutionary viewpoint], s. 7"32; Alina Borkowska, Monika Wiłkość, Marta Tomaszewska, Maria Skibińska, Monika Dmitrzak-Węglarz, Wiktor Drożdż, Joanna Hauser: Związek pamięci operacyjnej i funkcji wykonawczych z polimorfizmem genu czynnika neurotrofowego pochodzenia mózgowego (Brain Derived Neurotrophic Factor " BDNF) u osób zdrowych [Relationship between working memory and executive function and polymorphism of BDNF gene in healthy subjects], s. 33"48; Magdalena Olek: Związek temperamentu i chronotypu kobiet wybierających rozmaity czas intensywności fizycznej o charakterze rekreacyjnym [An association between women"s temperament and chronotype at different time chosen for physical activity], s. 49"62; Piotr Próchniak: atrybuty osobowości osób podejmujących ryzyko fizyczne o pro- i antyspołecznym charakterze. Badania w perspektywie Alternatywnego Modelu Pięciu Cech [The personality factors pro- and antisocial physical risk takers from the perspective of alternative five model], s. 63"74; Maciej Trojan, Anna Reinholz-Trojan: Czy częstość występowania układów bodźców ma wpływ na subitizing" [Does the frequency of the motives" pattern influence the subitizing"], s. 75"101; Anna Siwy-Hudowska: Metoda studiów rodzinnych w genetyce zachowania. Odpowiedź Ewie Witkowskiej i Bartoszowi Witkowskiemu [Family studies method in behavior genetics. Reply to Ewa Witkowska and Bartosz Witkowski], s. 102"108.

Opinie - 0 opinii