Menu
Zamknij

Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych... (opr. miękka)

Książki popularnonaukowe

Opis

"Problematyka podjęta w książce jest bardzo aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, lecz także osobą współpracującą z najróżniejszymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji.

Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju fachowego. Publikacja ta wpisuje się w kierunek myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze prekursorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym.

Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za istotnie klarowne, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy informacji empirycznych. Zaimplementowane metody i techniki badawcze o wielkich walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany.

Sądzę, że praca spotka się z wielkim zainteresowaniem czytelników i wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych." Z recenzji Prof.

dr. Hab. Waldemara Furmanka Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.