Menu
Zamknij

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych (OSTATNI EGZ) (opr. twarda)

Komiksy

Opis

Jesteś liderem? Pokonaj wyzwania!

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, żeby rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najkorzystniejsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.


Powiedzmy, iż jesteś naprawdę prawidłowym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych" zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, konsumenci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce prawidłowy handlowiec niekoniecznie od razu stanie się korzystnym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.



Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider?
  • Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą?
  • Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnorodnym wieku?
  • Chciałbyś nauczyć się wydajniej motywować pracowników? Dodajmy – wyjątkowo najróżniejszych pracowników?
  • Prowadzić skuteczniejsze meetingi handlowe?
  • Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet?
  • A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, aby go produktywnie upomnieć?
  • Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli?
Teoria i praktyka w jednym!

Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.

  • Wspieraj swój zespół
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawców
  • Ucz się na przykładach z polskiego rynku

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.