Tę nad wyraz inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na mocnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto szczególnie funkcjonalne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee — przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie użyć swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na kompletnie innym poziomie.
- w jakie pułapki wpada farmer,
- jak działa instynkt myśliwego i jak go w sobie rozbudzić,
- dlaczego chaos jest ojcem odwagi, a twarde dziewczyny noszą spódnice,
- jak działają wzorce, takie jak konwergencja, dywergencja, akceleracja i inne,
- na które branże warto zwracać uwagę.
Co mówią o książce inni:
Najnowsza książka Jeremy’ego Gutsche’a to prawdziwy skarb. Opierając się na rozlicznych badaniach i posługując rewelacyjnymi historiami, Gutsche demonstruje nam, w jaki sposób unikać pułapek, które hamują rozwój oraz ukazuje inteligentne i ergonomiczne narzędzia, które pomogą nam szybciej i lepiej rozwijać bezprecedensowe idee.
-Daniel H. Pink, autor bestsellerów Jak być dobrym sprzedawcą oraz Drive z listy „New York Times"
Książka, która od razu staje się klasyką! Jeremy oferuje bardzo inspirującą, opartą na dogłębnych badaniach naukowych książkę, którą najpierw pochłoniesz, a następnie przeczytasz jeszcze raz, uważnie ją studiując. Szczęśliwcy, którzy ją przeczytają, otworzą niezliczone nowe marki i przeżyją sporo perfekcyjnych przygód.
-Seth Godin, autor bestsellerów, m.in. Fioletowa krowa
Gutsche trafia tą książką w samo sedno. Dzięki niej poznasz kilka neurologicznych nawyków, dzięki którym przyspieszysz sukces i staniesz się jednym z największych innowatorów naszych czasów.
-Guy Kawasaki, były Chief Evangelist w firmie Apple, aktualnie Chief Evangelist w Canva, autor bestsellerowej książki Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Lepiej i szybciej przykuła moją uwagę od pierwszej strony. Przedstawione tu przykłady i wciągający styl pisania sprawiają, iż książkę czyta się z prawdziwą przyjemnością. Jednak najważniejsze są w niej wyjątkowo wyraźne i użyteczne idee. Kontrast pomiędzy farmerami, a myśliwymi, a także sześć schematów okazji to prawdziwe perełki. Kup tę książkę, przeczytaj ją i przekaż cenną wiedzę innym — będziesz naprawdę zadowolony.
-Robert I. Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, współautor książki "dobry szef, zły szef"
Horyzonty nauki właśnie uległy poszerzeniu. Książka Jeremy’ego Gutsche’a demonstruje fascynujące historie i wnioski, które pozwolą Ci przenieść swój biznes na następny poziom.
-Sally Hogshead, autorka bestsellerów według „New York Timesa", How the World Sees You oraz Zafascynuj ich! 7 metod na wydajną perswazję i wzbudzenie uznanieu
Gutsche zmusza nas do pełniejszego użycia naszego potencjału. Dzięki tej książce ujrzymy siłę idei w całkiem nowym świetle.
-Scott Belsky, założyciel i prezes Behance, autor bestsellera „Wall Street Journal", Realizacja znakomitych pomysłów