Menu
Zamknij

Lepiej i szybciej (opr. miękka)

Komiksy

Opis

Myśliwy czy farmer!?
Farmer jest z siebie zadowolony, a jego życie składa się z cyklicznie powtarzanych czynności. Myśliwym kieruje ciekawość i ciągłe nienasycenie. Farmer broni swój stan posiadania, żyje w sposób osiadły i wysoko ceni sobie bezpieczeństwo i spokój, na które ciężko zapracował. Myśliwy pragnie przemian, nawet jeśli musi przy tym coś zniszczyć; dodatkowo kieruje się instynktem i chętnie ryzykuje.
Dziś wielu ludzi przypomina swoją mentalnością farmerów, jednak szanse na atrakcyjny sukces mają myśliwi. Jeśli więc marzy Ci się, aby dzięki swojej kreatywności, odwadze i pomysłowości efektywnie sięgać gwiazd, musisz stać się myśliwym!

Tę wyjątkowo inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na konkretnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto bardzo ergonomiczne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee — przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie wykorzystać swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na w pełni innym poziomie.

Z tek książki dowiesz się:
  • w jakie pułapki wpada farmer,
  • jak działa instynkt myśliwego i jak go w sobie rozbudzić,
  • dlaczego chaos jest ojcem odwagi, a twarde dziewczyny noszą spódnice,
  • jak działają wzorce, takie jak konwergencja, dywergencja, akceleracja i inne,
  • na które branże warto zwracać uwagę.

Przebudź się! Zapoluj! Pochwyć zdobycz i rozwiń skrzydła!

Co mówią o książce inni:


Najnowsza książka Jeremy’ego Gutsche’a to prawdziwy skarb. Opierając się na rozlicznych badaniach i posługując nadzwyczajnymi historiami, Gutsche ukazuje nam, w jaki sposób unikać pułapek, które hamują rozwój i prezentuje inteligentne i poręczne narzędzia, które pomogą nam szybciej i lepiej rozwijać rewolucyjne idee.

-Daniel H. Pink, autor bestsellerów Jak być prawidłowym sprzedawcą oraz Drive z listy „New York Times"


Książka, która od razu staje się klasyką! Jeremy oferuje szczególnie inspirującą, opartą na dogłębnych badaniach naukowych książkę, którą najpierw pochłoniesz, a następnie przeczytasz jeszcze raz, uważnie ją studiując. Szczęśliwcy, którzy ją przeczytają, otworzą niezliczone świeże firmy i przeżyją niemało nieprzeciętnych przygód.

-Seth Godin, autor bestsellerów, m.in. Fioletowa krowa


Gutsche trafia tą książką w samo sedno. Dzięki niej poznasz kilka neurologicznych nawyków, dzięki którym przyspieszysz sukces i staniesz się jednym z największych innowatorów naszych czasów.

-Guy Kawasaki, były Chief Evangelist w firmie Apple, obecnie Chief Evangelist w Canva, autor bestsellerowej książki Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych


Lepiej i szybciej przykuła moją uwagę od pierwszej strony. Przedstawione tu przykłady i wciągający fason pisania powodują, że książkę czyta się z prawdziwą przyjemnością. Jednak najważniejsze są w niej nad wyraz znaczne i praktyczne idee. Kontrast pomiędzy farmerami, a myśliwymi oraz sześć schematów okazji to prawdziwe perełki. Kup tę książkę, przeczytaj ją i przekaż cenną wiedzę innym — będziesz naprawdę zadowolony.

-Robert I. Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, współautor książki "korzystny szef, zły szef"


Horyzonty nauki właśnie uległy poszerzeniu. Książka Jeremy’ego Gutsche’a przedstawia fascynujące historie i wnioski, które pozwolą Ci przenieść swój biznes na następny poziom.

-Sally Hogshead, autorka bestsellerów według „New York Timesa", How the World Sees You oraz Zafascynuj ich! 7 metod na efektywną perswazję i wzbudzenie podziwu


Gutsche zmusza nas do pełniejszego zastosowania naszego potencjału. Dzięki tej książce ujrzymy siłę idei w całkiem nowym świetle.

-Scott Belsky, założyciel i prezes Behance, autor bestsellera „Wall Street Journal", Realizacja nieprzeciętnych pomysłów


Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.