Menu
Zamknij

Komunikowanie polityczne i publiczne (opr. miękka)

Komiksy

Opis

innowacyjny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by dalej przedstawić czytelnikowi szczegółowe problemy związane z marketingiem politycznym, propagandą, public relations, reklamą polityczną.

Książka analizuje szczególnie szeroko jednocześnie podstawowe relacje międzyludzkie, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych, kulturowych czy społecznych, jak i systemy komunikacji społecznej czy politycznej.

znamionuje uczestników cyklu komunikowania (obywateli, liderów partyjnych, grupy nacisku itp.), cele i efekty przekazu i omawia rolę mediów w relacjach z otoczeniem. Podręcznik asygnowany dla studentów politologii, dziennikarstwa, nauk społecznych, marketingu i reklamy.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Komiksy, The Role of Innovations (opr. twarda)
od 82 82

1 oferta

The Role of Innovations (opr. twarda)

  • ISBN 9788301179540 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Adam Dymitrowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 161 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Komiksy, komunikowanie śmiercią (opr. miękka)
od 46 54

1 oferta

komunikowanie śmiercią (opr. miękka)

  • ISBN 9788301181802 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jabłoński Wojciech 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 328 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Komiksy, Odroczony rozrost (opr. twarda)
od 84 55

1 oferta

Odroczony rozrost (opr. twarda)

  • ISBN 9788301180034 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pod red nauk Hans Huber 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 172 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.