Menu
Zamknij

gry w komunikacji (opr. broszurowa)

Komiksy

Opis

Tom 30. Serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące wykorzystania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, użytkowania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko interesująco, ale mogą służyć studentom jako prawidłowy przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem wyjątkowo opiekunom wszelkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej.
Prof. Dr hab. JERZY OLĘDZKI


Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, lubianych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co powoduje, iż tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie znaczną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu niebanalną pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego.
Prof. Dr hab. MAREK JEZIŃSKI

linia procesu: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375457155
Kod paskowy: 9788375457155
Redakcja: Gackowski Tomasz, Brylska Karolina
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 29692
ilość stron: 212
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.318
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Komiksy, Metodologie badań medioznawczych
od 35 10

1 oferta

Metodologie badań medioznawczych

  • ISBN 9788375455649 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.