Książka prezentuje progresywne podejście do zastosowania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.
Publikacja mieści: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi innowacyjnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - obszerny przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru produktywności i produktywności działań z zastosowaniem eventów, - kształt historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. Z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. Z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.
ISBN: 9788380852563 Kod paskowy: 9788380852563 Autorzy: Jaworowicz Piotr, Jaworowicz Magdalena Kod wydawcy: 20629 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 274 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 18 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.