Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego albo dowolnej innej formy występowaniu producenta na rynku e-commerce jest naprawdę skomplikowanym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a z zasady technicznych.
Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT i niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. Wdrożeniami, audytami, a także utrzymaniem produkcyjnym progresywnych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.
technika w e-commerce wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ oferuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technologicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się scalić te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy należycie prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie wynajdziesz nigdzie indziej!
Z tej książki dowiesz się pomiędzy innymi:- jak dokonać prawidłowego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
- w jaki sposób połączyć się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany , a także umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
- jak poradzić sobie z znacznym obciążeniem i zastosować skalowalność, a także jakich narzędzi użyć
- jak zapewnić bezpieczeństwo informacji i nie narazić się GIODO
- jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
- jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
- jak zapewnić wysoką przystępność aplikacji, SLA i sprawny hosting i wirtualizację