Menu
Zamknij

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - Frank Luna (opr. twarda)

Informatyka

Opis

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to komplet funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z wielkim oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieprzerwanie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje wytwarzane z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i zastosować jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!

Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka pozostała podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się albo przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk pozostał położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia gromadzi mnóstwo {pomocn|przydatn)ych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Dzięki tej książce:

  • poznasz fundamenty grafiki 3D — wektory, macierze i ich przekształcenia
  • zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D
  • dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni
  • wykorzystasz system cząstek
  • poznasz potencjał DirectX
Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.