C++ to dojrzały język programowania o wielu różnych wykorzystaniach. Inżynier oprogramowania, który chce w pełni skorzystać z jego zalet, powinien płynnie posługiwać się dostępnymi w tym języku strukturami danych i algorytmami. W ten sposób łatwiej można rozwiązywać potężne problemy. Zastosowanie adekwatnej struktury oraz algorytmu jest ponadto ważne z punktu widzenia produktywności działania kodu, co bezpośrednio przekłada się na prędkość pracy aplikacji. Bez dogłębnego zrozumienia tych zagadnień niezwykle trudno nauczyć się biegle programować w C++.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega implementacja tradycyjnych struktur danych i algorytmów w C++. Wyszukasz tu dodatkowo dostępne wprowadzenie do podstawowych konstrukcji językowych oraz do korzystania z zintegrowanego środowiska programistycznego (IDE). Na dodatek dowiesz się, w jaki sposób przechowywać informacje za pomocą list wiązanych, tablic, stosów i kolejek oraz jak zaimplementować algorytmy sortowania, takie jak sortowanie szybkie i sortowanie przez kopcowanie, i algorytmy wyszukiwania, takie jak wyszukiwanie liniowe czy binarne. Kolejnym ważnym zagadnieniem ujętym w książce jest wysoka efektywność algorytmów operujących na ciągach znakowych i strukturach mieszających, jak również analiza algorytmów siłowych, zachłannych i wielu innych.
Najciekawsze zagadnienia ujęte w książce:
podstawy C++, w tym kontrola przepływu kodu i abstrakcyjne typy danych listy, listy wiązane, stosy i kolejki algorytmy sortowania, w tym bąbelkowe, przez selekcję, wstawianie, scalanie tworzenie hierarchicznej struktury drzewa ergonomiczne aspekty implementacji algorytmów C++. O jakości kodu decyduje algorytm i trafna struktura informacji! O autorze Wisnu Anggoro jest doświadczonym programistą C/C++, certyfikowanym przez Microsoft (Microsoft Certified Professional) w zakresie programowania w C++. Programowaniem zajmuje się od czasów szkolnych (czyli około 20 lat). Wyspecjalizował się w programowaniu kart elektronicznych, komputerów i aplikacji internetowych. Aktualnie pracuje jako starszy programista kart elektronicznych w CIPTA, indonezyjskiej firmie specjalizującej się w innowacji i technologii kart.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.