Menu
Zamknij

APLIKACJE 3D PRZEWODNIK PO HTML5 WEBGL I CSS3 (opr. miękka) od 21 41

Informatyka

Opis

Twój przewodnik po grafice 3D w HTML! Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! teraz możesz zastosować niesamowite możliwoci tego duetu, żeby zaskoczyć użytkowników niebanalnymi efektami 3D! Ta nieszablonowa książka pozostała w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak zastosować API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w zasadniczy sposób upraszcza życie programisty. Dane zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z progresywnych efektów w CSS3 i kreować animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się także z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji równocześnie tych tradycyjnych, jak i tych online. Książka ta jest wspaniałą lekturą dla wszelkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D. Dzięki tej książce:
  • zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D
  • poznasz API WebGL
  • wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy
  • odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy
  • jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę
Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D! "Tony Parisi od samego początku wiedzie prym w dziedzinie bezprecedensowych rozwiązań pozwalających zagościć interaktywnym aplikacjom trójwymiarowym w internecie. Jego nowa książka zawiera dogłębne informacje na temat tych i tworzenia najnowocześniejszych trójwymiarowych aplikacji naprawdę działających w aktualnie przystępnych przeglądarkach". - Neil Trevett, wiceprezes ds. Treści mobilnej w firmie NVIDIA i prezes organizacji Khronos Group

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Informatyka, Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II [14x20,8] (opr. broszurowa)
od 26 27

3 oferty

Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II [14x20,8] (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328331372 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Kevin D. Mitnick (Author), William L. Simon (Auth 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Informatyka, Ironman. 24 tygodnie przygotowań do triatlonu długodystansowego (opr. miękka)
od 23 99

2 oferty

Ironman. 24 tygodnie przygotowań do triatlonu długodystansowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788324690213 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Huddle Paul, Fey Roch, Murphy T.J. 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Informatyka, Gotowanie dla geeków. Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka - Jeff Potter (opr. miękka)
od 38 40

3 oferty

Gotowanie dla geeków. Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka - Jeff Potter (opr. miękka)

  • ISBN 9788324630554 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Potter Jeff 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 406 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Informatyka, F# 4.0 dla zaawansowanych - DON SYME (opr. miękka)
od 35 57

2 oferty

F# 4.0 dla zaawansowanych - DON SYME (opr. miękka)

  • ISBN 9788328329430 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Don Syme Adam Granicz Antonio Cisternino 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 560 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Informatyka, JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego (opr. broszurowa)
od 64 40

1 oferta

JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328301269 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jon Duckett 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 648 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Informatyka, Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie - Joel Grus (opr. broszurowa)
od 34 87

2 oferty

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie - Joel Grus (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328346024 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Joel Grus 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Informatyka, Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji - JAROSLAW KROCHMALSKI (opr. miękka)
od 35 59

2 oferty

Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji - JAROSLAW KROCHMALSKI (opr. miękka)

  • ISBN 9788328335349 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jaroslaw Krochmalski 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Informatyka, Agile. Retrospektywy w zarządzaniu standardami - Marc Loeffler (opr. broszurowa)
od 28 87

2 oferty

Agile. Retrospektywy w zarządzaniu standardami - Marc Loeffler (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328346581 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marc Loeffler 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Informatyka, Budowa prostych robotów. Niezwykłe projekty ze zwykłych materiałów (opr. miękka)
od 25 89

2 oferty

Budowa prostych robotów. Niezwykłe projekty ze zwykłych materiałów (opr. miękka)

  • ISBN 9788328305076 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ceceri Kathy 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.