Co łączy Steve’a Jobsa, Elona Muska i Martina Luthera Kinga? Wszyscy trzej to mistrzowie storytellingu, który potrafi inspirować, motywować, edukować, produkować producenta, tworzyć ruchy społeczne i zmieniać życie.
Gallo wyjaśnia, dlaczego ludzki umysł kocha opowieści – zwłaszcza te „od pucybuta do milionera" – i jak najnowsze odkrycia naukowe mogą pomóc nam konstruować narracje, które poruszą tysiące serc i umysłów.
„Sztuka storytellingu może zmienić świat", twierdzi miliarder Richard Branson. Najszczególniej chwytliwe pomysły obudowane są poruszającą narracją. Twoja narracja może zmienić świat. Czy nie czas, byś się nią podzielił?
Carmine Gallo, mówca, autor bestsellerów i ekspert ds. Komunikacji, ujawnia tajniki kreowania pokaźnych narracji, które inspirują, motywują, edukują, budują markę, tworzą ruchy społeczne i zmieniają życie. „New York Times" nazwał korzystnie skonstruowaną narrację „strategicznym narzędziem o niezwykłej sile". Dowodem na adekwatność tej tezy są sukcesy odniesione poprzez ludzi, którzy stali się ikonami, liderami i legendami: biznesmeni jak Richard Branson, Sara Blakely, Elon Musk, Steve Jobs i Sheryl Sandberg; charyzmatyczni mówcy jak dr Martin Luther King, Bryan Stevenson i Malała Yousafzai oraz liderzy sławnych na całym świecie marek jak Starbucks, Southwest Airlines, Wynn Resorts, Whole Foods i Pixar. Niezależnie od tego, czy twoim celem jest edukacja, działalność charytatywna, natchnionie zespołu, tworzenie kultury albo zapadające w pamięć wystąpienie, narracja jest twoim najcenniejszym atutem i przewagą nad konkurencją.
„Sztuka storytellingu może zmienić świat", twierdzi miliarder
Richard Branson. Najistotniej chwytliwe pomysły zaczynają się
od poruszającej opowieści. Czy nie czas, byś podzielił się swoją?