Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!
Wyobraź sobie, iż wprowadzasz na rynek nowy artykuł technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Dzisiaj Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju producenta. Musisz zatem wykonać mocny skok i znaleźć się w głównym nurcie.
Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.
Od czego zacząć? przeważnie zapomnij o konwencjonalnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i wytwarzać z nimi partnerski układ.
Po co?obniżyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie postępowych technologii zachodzą tak szybko, iż nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.
Jak to zrobić? najkorzystniejszym sposobem na przygotowanie się do pracy w ekspresowo zmieniającym się, nad wyraz konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania przez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, aby Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką znikomej grupki geeków.
Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii, oraz partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.