Menu
Zamknij

Grywalizacja (opr. miękka) od 27 73

Hobby i poradniki

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, iż Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny samochód. Myślisz, iż takie rzeczy to jedynie w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swych autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, lecz przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli producenta badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, przez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po wykorzystania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak nawet social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, aby zechcieli w nią grać! Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która wytwarza silne firmy klientów, snując ich opowieści przy pomocy technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje równocześnie z minimalnymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. W warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą postępowego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), lecz prowadzi także blog i podcast "niewielka znaczna producent". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B". Patroni medialni:

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Hobby i poradniki, Jak to powiedzieć? rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem (opr. miękka)
od 26 82

2 oferty

Jak to powiedzieć? rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem (opr. miękka)

  • ISBN 9788328374140 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Łada Drozda 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Hobby i poradniki, Zaczynaj od dlaczego. jak wielcy liderzy inspirują innych do działania (opr. miękka)
od 34 70

2 oferty

Zaczynaj od dlaczego. jak wielcy liderzy inspirują innych do działania (opr. miękka)

  • ISBN 9788328385764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Simon Sinek 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Hobby i poradniki, Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży w3 - Jeffrey Gitomer (opr. twarda)
od 69

1 oferta

Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży w3 - Jeffrey Gitomer (opr. twarda)

  • ISBN 9788328312661 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey Gitomer 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Hobby i poradniki, Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem (opr. miękka)
od 34 90

1 oferta

Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem (opr. miękka)

  • ISBN 9788328321441 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Laura Vanderkam 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Hobby i poradniki, Wizualna strona biznesu Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków - Dan Roam (opr. miękka)
od 15 80

3 oferty

Wizualna strona biznesu Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków - Dan Roam (opr. miękka)

  • ISBN 9788328334366 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dan Roam 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Hobby i poradniki, Powershift. przeobraź dowolną sytuację... (opr. miękka)
od 35 51

2 oferty

Powershift. przeobraź dowolną sytuację... (opr. miękka)

  • ISBN 9788328374775 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Daniel Paisner, John Daymond 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 328 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Hobby i poradniki, Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach Wskazówki dla przedsiębiorców zarządzają (opr. twarda)
od 49

1 oferta

Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach Wskazówki dla przedsiębiorców zarządzają (opr. twarda)

  • ISBN 9788328339309 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Sedlak Piotr 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Hobby i poradniki, Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji - Simon Sinek, David Mead, Peter Docker (opr. miękka)
od 49 90

1 oferta

Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji - Simon Sinek, David Mead, Peter Docker (opr. miękka)

  • ISBN 9788328343917 
  • Oprawa miękka 
  • Autor David Mead, Simon Sinek, Peter Docker 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Hobby i poradniki, Poradnik skutecznego działania. jak nie przekładać spraw na potem w obliczu prokrastynacji (opr. broszurowa)
od 22 94

4 oferty

Poradnik skutecznego działania. jak nie przekładać spraw na potem w obliczu prokrastynacji (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328369290 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Magdalena Kuszewska, Rafał Albiński 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.