Przyśpieszająca bicie serca akcja łączy się z porywającą, interaktywną fabułą, w której to od Twoich decyzji zależy, jak potoczy się historia.
TRZY GRY - JEDEN PROGRAM URUCHAMIAJĄCY
Zagraj w zawartość jednoosobową i ponad 40 DLC wszystkich trzech gier, w tym z promocyjnym uzbrojeniem, pancerzami i pakietami zawartości
ZREMASTEROWANE NA NOWĄ GENERACJĘ SPRZĘTU
Poznaj sławną trylogię w rozdzielczości Ultra HD 4K z udoskonalonym działaniem, efektami graficznymi i grafiką – wszystko w HDR.
LEPSZA GRAFIKA WE wszelkich TRZECH GRACH
Ulepszenia obejmują poprawione modele, shadery, efekty specjalne, oświetlenie i efekty głębi pola.
POZ NAJ LEGEND Ę, JAKĄ JEST SHEPARD Stwórz i spersonalizuj swoją postać: możesz zmienić jej wygląd i umiejętności, a choćby arsenał, z którego będziesz korzystać, przewodząc elitarnej jednostce zwiadowczej w niespokojnej galaktyce.
ZASTANÓW SIĘ NAD swoimI DECYZJAMI Twoje wybory wpływają bezpośrednio na wydarzenia w kolejnych grach. Każda podejmowana decyzja wpłynie na wynik poszczególnych misji i potyczki, jak również na rozwój znajomości z innymi postaciami – a choćby na los całej galaktyki.
ZANIM ZACZĘŁA SIĘ SAGA
To, co wydawało się kolejną rutynową misją na rolniczą kolonię, szybko przekształca się w pierwszy wystrzał straszliwej wojny. Poznaj kosmiczne wydarzenia poprzedzające historię z pierwszej części linii Mass Effect.
Era Protean50 tysięcy lat temu Proteanie byli jedyną rasą w galaktyce, która opanowała technologię podróży kosmicznych. Zniknęli na skutek gwałtownego, niewyjaśnionego wydarzenia, pozostawiając po sobie jedynie nieliczne ślady dawnego imperium. Powszechnie uważa się, że to oni zbudowali przekaźniki masy oraz Cytadelę i tym samym pośrednio umożliwili ekspansję innym rasom. Ruiny cywilizacji Protean można odnaleźć w całej galaktyce. Są zaskakująco prawidłowo zachowane, biorąc pod uwagę ich wiek, lecz działające artefakty paleotechnologiczne są rzadkością. Wieloletnie rabunki oczyściły te martwe miasta i porzucone stacje kosmiczne z cennych przedmiotów.
Cytadela to starożytna stacja kosmiczna, odkryta ponownie poprzez Asari i Salarian. Od wyginięcia starych gospodarzy, Protean, na zamieszkanie na niej zdecydowało się dużo ras. Cytadela pełni rolę politycznej, kulturalnej i finansowej stolicy galaktycznej społeczności. Większość ras utrzymuje dbające o ich interesy ambasady w Prezydium, wewnętrznym kręgu Cytadeli. Wieża pośrodku Prezydium stanowi siedzibę Rady Cytadeli. Sprawy Rady mają daleko idące konsekwencje i wpływ na resztę społeczności galaktycznej.
Te mocne, rozsiane wśród gwiazd struktury tworzą korytarze przestrzeni praktycznie pozbawionej masy. Pozwala to na natychmiastowe przemieszczanie się między miejscami, które dzielą odległości wymagające lat czy wręcz stuleci podróży tradycyjnymi środkami nadświetlnymi. Po odkryciu przekaźnika Charona ludzie zaczęli szybką ekspansję napędzaną ich ogromną ciekawością dotyczącą galaktyki. Uruchamiali każdy znaleziony przekaźnik masy. W 2157 roku ich działania zostały dostrzeżone przez rasę obcych, turian, którzy ostrzelali ich, rozpoczynając Wojnę Pierwszego Kontaktu. Na szczęście interwencja Rady Cytadeli pozwoliła zakończyć działania wojenne i wynegocjować pomieszczenie. Od Rady ludzie dowiedzieli się o istnieniu Cytadeli i wielu innych rozumnych ras współistniejących pokojowo w galaktyce.
Przymierze Układów i RadaPrzymierze jest niezależnym, ponadnarodowym rządem reprezentującym interesy całej ludzkości. Odpowiada za zarząd i obronę wszystkich ludzkich kolonii i stacji położonych poza Układem Słonecznym. Rada to władza wykonawcza, składająca się z przedstawicieli Republik Asari, Hierarchii Turian i Związku Salariańskiego. Ale oficjalnie Rada nie ma władzy nad niezależnymi rządami poszczególnych ras, jej decyzje mają ogromny wpływ na losy całej galaktyki. W roku 2165 n.e. Rada oficjalnie uznała rosnącą potęgę i wpływy ludzkości w galaktycznej społeczności. Ludzie otrzymali zgodę na otwarcie ambasady na Cytadeli, w politycznym i gospodarczym centrum galaktyki.
Budowa NormandiiW roku 2183 ludzie i turianie wspólnie ukończyli projekt inżynieryjny współfinansowany przez Radę Cytadeli: eksperymentalną fregatą z prototypowym systemem maskującym ochrzczoną mianem SSV Normandia. Stanowisko dowódcy statku powierzono kapitanowi Davidowi Andersonowi, służbę na nim pełni także komandor Shepard.
Mass Effect Edycja Legendarna obejmuje podstawową zawartość jednoosobową wszelkich trzech tytułów (Mass Effect, Mass Effect 2 i Mass Effect 3), twoje ulubione fabularne DLC oraz promocyjne uzbrojenie, pancerze i zestawy:
ZAWARTOŚĆ DO POBRANIA:
Zniszcz Niebo
Geneza
Zaeed: wartość zemsty
Kasumi: Skradzione wspomnienia
Kryjówka Handlarza Cieni
pakiet Hefajstos
Nadzorca
Miejsce katastrofy Normandii
Przybycie
Geneza 2
Z prochów
Mass Effect 3: Wersja rozszerzona
Lewiatan
Omega
Cytadela
pakiet wyrównawczy
zestaw Egida
zestaw uzbrojenia
Broń i pancerz Cerberusa
Projektor błyskawic
ME2: pakiet innych strojów 1
ME2: komplet innych strojów 2
ME3: pakiet alternatywnego wyglądu 1
pakiet Ostrzał
zestaw Oporu Naziemnego
zestaw zwiadowczy
Broń i pancerz Zbieraczy
Broń i pancerz Terminusa
M-21 Siekacz
Pancerz Krwawych Smoków
Pancerz Inferno
Kaptur zwiadowczy
Interfejs Strażnik
Osłona Umbra
Ekwipunek bojowy N7
AT-12 Najeźdźca
Wyrzutnia Chakram
M-55 Argus
M-90 Indra
Pancerz Reckoner-Knight
zestaw Edycji Kolekcjonerskiej N7