Menu
Zamknij

FIFA 17 (Xbox 360) od 69 90

Gry na Xbox 360

Opis

PREMIERA: 29.09.2016

UWAGA ! Opis gry dla wersji na PS4 i XONE. Edycje na PS3 i X360 mogą się znacząco różnić ! Screeny z wersji PS4\XONE

Gra FIFA 17 wykorzystuje silnik Frostbite™, jeden z najlepszych w branży, żeby umożliwić graczom rozgrywanie meczów wyglądających tak samo, jak w telewizji, i zabrać ich w podróż po nowych piłkarskich światach zamieszkanych przez postacie o wyraźnych charakterach, okazujące prawdziwe emocje.

FIFA 17 wprowadza tryb „Droga do sławy" — wciągającą realistyczną opowieść fabularną z kinową narracją. Gracze wcielą się w postać Aleksa Huntera, obiecującego młodego piłkarza debiutującego w Premier League. W rozgrywce wprowadzono daleko idące zmiany w sposobie myślenia i poruszania się zawodników, fizycznych starciach z rywalami i zachowaniu w ataku, tak aby gracze mogli zapanować nad każdą chwilą meczu.

Oferta przedsprzedażowa obejmuje:

  • pełną grę FIFA 17
  • 5 żetonów FUT Draft*
  • *Dostarczanych po 1 tygodniowo poprzez 5 tygodni.
  • Piłkarza na wypożyczeniu na 8 meczów FUT*
  • *Hazard, Martial, Reus lub Rodriguez
  • nieszablonowe stroje FUT

GRA OPARTA NA SILNIKU FROSTBITE™
Frostbite to jeden z najkorzystniejszych silników w branży gier. Dzięki niemu gra FIFA 17 na konsole Xbox One, systemy PlayStation 4 i komputery PC oferuje graczom realistyczne mecze wyglądające tak samo, jak w telewizji oraz możliwość odwiedzenia nowych piłkarskich światów i poznania postaci o wyraźnych charakterach, okazujących prawdziwe emocje.

świeże piłkarskie światy:
Silnik Frostbite umożliwia przedstawienie świata piłki w grze FIFA 17 z jeszcze pokaźniejszą dbałością o szczegóły. Dzięki niemu gracze przejrzyją zupełnie nowe miejsca, takie jak tunele prowadzące do szatni, same szatnie, wnętrza samolotów czy biura zarządów klubów.

Realistyczna rozgrywka:
Silnik Frostbite zezwala na przedstawienie graczom wciągającej fabularyzowanej opowieści pozwalającej poznać świat piłki od podszewki i samodzielnie zakosztować emocji towarzyszących sportowcom na boisku i poza nim.

wyraźne, ludzkie postacie:
Silnik Frostbite pozwala na stworzenie postaci wyglądających i zachowujących się nad wyraz realistycznie tak na boisku, jak i poza nim. Ten ogromny skok jakościowy daje nam nowe możliwości snucia opowieści i zaoferowania wciągającej zabawy każdemu graczowi.

EA SPORTS pokazuje: FIFA 17 DROGA DO SŁAWY
Po raz pierwszy w historii linii FIFA gracze mogą się wcielić w postać Aleksa Huntera — nowej wschodzącej gwiazdy Premier League — i przeżyć piłkarską przygodę tak na boisku, jak i poza nim. Można rozpocząć karierę w dowolnym klubie ligi, pracować pod okiem prawdziwych menedżerów i grać ramię w ramię z wieloma spomiędzy najkorzystniejszych piłkarzy na świecie. Gracze poznają w grze FIFA 17 nowe światy, doświadczając na własnej skórze wzlotów i upadków podczas obszernej piłkarskiej przygody.

Fabuła:
Tuż przed rozpoczęciem sezonu 2016/17 Alex Hunter, młody obiecujący angielski piłkarz, zaczyna swoją karierę w klubie Premier League. Droga do sławy jest usiana przeszkodami, które musi pokonać. Chłopak o nazwisku słynnym w świecie piłki, pragnący wypracować własną spuściznę. Alex będzie musiał sprostać poważnym wyzwaniom na murawie i podejmować skomplikowane decyzje poza nią. Dzięki temu trybowi gracze będą mogli zakosztować życia piłkarza wchodzącego w świat jednej z najkorzystniejszych lig świata.

Kim jest Alex Hunter?
Alex Hunter, chwalony młody talent, inicjuje swoją przygodę w Premier League, pragnąc zostawić swój ślad w angielskiej piłce. Wymogi wobec jednego z najkorzystniejszych juniorów ze swego rocznika w szkółce piłkarskiej są obszerne. Noszący sławne nazwisko Alex dostaje swoją szansę na najważniejszej scenie świata i tylko od niego zależy, czy ją wykorzysta. Już w młodym wieku Alex okrywa, iż on na dodatek ma rodzinny talent do gry w piłkę, i ciężko trenuje pod okiem dziadka, by wyrobić sobie markę i zrealizować marzenia. Dzisiaj wszystko przed nim — i to w samej Premier League.

Twoje występy. Twoje decyzje. Twoja opowieść.
W trybie „Droga do sławy" występy na boisku, a także decyzje podejmowane poza nim wpływają na karierę Aleksa Huntera w Premier League. Gracze będą podejmowali ważne decyzje poprzez cały sezon, wpływając na rozwój wydarzeń i stosunek innych do ich postaci.

  • dobór klubu: Możliwość podpisania kontraktu z dowolnym z 20 klubów grających w Premier League w sezonie 2016/17.
  • Interakcje z innymi postaciami: Gracze będą odpowiadali na pytania dziennikarzy i innych postaci, kształtując w ten sposób osobowość swej postaci i wpływając na rozwój wydarzeń.
  • Cele wyznaczane przez menedżera: Gracze będą musieli starać się spełniać wymagania menedżera komunikowane przed każdym meczem. Dobry lub zły występ na boisku może w dużej mierze wpłynąć na przebieg opowieści.
  • właściwości i właściwości: Wysiłki graczy będą nagradzane punktami, za które będą mogli powiększać umiejętności piłkarskie Aleksa Huntera.

Realistyczna fabuła:
Tryb „Droga do sławy" to realistyczna opowieść o życiu piłkarza w Premier League. To filmowy świat wytworzony poprzez prawdziwych piłkarzy, wielkie osobowości i wydarzenia, dzięki którym gracze odwiedzą miejsca, w których ich nigdy jeszcze nie było.

ZDOMINUJ KAŻDĄ CHWILĘ KAŻDEGO SPOTKANIA

świeże techniki ofensywne:
świeże możliwości w ataku pozwolą graczom stwarzać sytuacje bramkowe i wykańczać je na więcej sposobów aniżeli wcześniej.

  • solidne niskie strzały: Nowa mechanika strzałów pozwoli graczom utrzymać piłkę blisko murawy w każdej sytuacji — czy to przy strzale delikatnym, uderzeniu z woleja czy kropnięciu podbiciem.
  • Uderzenia głową w dół: obszerniejsze panowanie nad kierunkiem uderzenia pozwala graczom skierować piłkę głową w dół, utrudniając bramkarzowi sprawną interwencję.
  • skrupulatne podanie prostopadłe: Gracze mogą posyłać mocniejsze podania prostopadłe i kreować więcej okazji bramkowych dzięki pokaźniejszej precyzji takich zagrań.
  • solidne auty bramkowe: pozwalają na rozpoczęcie szybkiej kontry konkretnym i dokładnym podaniem od bramki.

System intensywnej inteligencji:
Zupełnie nowy system dokonuje analizy ustawienia obu zespołów, zwiększa aktywność piłkarzy bez piłki i zmienia sposób poruszania się, reagowania i podejmowania decyzji przez zawodników.

  • bezustanna analiza sytuacji na boisku: teraz każdy zawodnik analizuje odległość od rywali oraz liczba dostępnego miejsca, żeby lepiej oceniać możliwości wyprowadzenia ataku.
  • Nowy ruch w ofensywie: Bardziej inteligentni zawodnicy i większa intensywność bez piłki stworzy świeże, kreatywne sposoby rozbijania szyków obronnych rywali. Gracze będą mogli korzystać z wybiegania na pozycje poprzez kilku zawodników jednocześnie, markowanych wybiegów, wybiegania na raty czy wymienności pozycji.

Przebudowa starć fizycznych:
Zmieniliśmy sposób rozstrzygania starć fizycznych we wszelkich rejonach boiska. Dzisiaj to gracz ma pełną kontrolę nad zachowaniem piłkarza w trakcie walki o pozycję i piłkę dzięki możliwości skorzystania z nowej mechaniki (przycisku gry fizycznej).

Mechanizm odpychania: Zgłoszona do opatentowania w USA technika zmienia sposób przyjmowania piłki, dryblowania, walki fizycznej i gry w obronie. W ten sposób rywalizacja o pozycję i piłkę będzie dużo bardziej realistyczna.
świeże starcia fizyczne: Interakcje pomiędzy piłkarzami ożywają w najdrobniejszych szczegółach na całym boisku. Gracze przejrzyją realistyczne zasłanianie piłki, zderzenia z bramkarzami, odcinanie rywali od futbolówki i niemało innych zagrań obserwowanych na co dzień na prawdziwych boiskach.
Drybling z pełną ochroną piłki: Nowy mechanizm zastawiania piłki zależny od bliskości rywala pomoże obronić piłkę przed zakusami przeciwników. Piłkarz będzie widział, skąd nadciąga największe zagrożenie, i w razie skorzystania z tej mechaniki w odpowiednim momencie prawidłowo zasłoni piłkę.

Przebudowanie stałych fragmentów gry:
Od rzutów wolnych poprzez karne po rożne — gracze przejmą całkowitą kontrolę nad wykonywaniem stałych fragmentów gry i będą mogli to robić w swym oryginalnym stylu.

świeże rzuty karne: Gracze mogą w pełni ruch kontrolować piłkarza w trakcie rozbiegu, nabiegając na piłkę pod różnorodnymi kątami i z przeróżną szybkością. W ten sposób rzuty karne będą bardziej urozmaicone.
nowe rzuty rożne: Nowy system celowania przy rzutach rożnych pozwala skrupulatniej zagrywać piłkę do kolegów z drużyny. Jednocześnie gdy piłka odszuka się już w powietrzu, zawodnicy będą się inaczej poruszać w polu karnym.
Rzuty wolne: Gracze będą mogli przy rzutach wolnych nabiegać na piłkę na rozmaite sposoby, by wpływać na jej rotację i trajektorię. Dzisiaj można nawet uderzać bezpośrednio na bramkę zewnętrzną stroną stopy, żeby sprytnie podkręcić piłkę wokół muru.
Pełna kontrola nad wrzutami z autu: Gracze mogą przesuwać się wzdłuż linii bocznej, by wrzucić piłkę z udoskonalonego miejsca, zamarkować wrzut, żeby posłać obrońców rywala w niewłaściwą stronę, a na koniec wrzucić piłkę na wolne pole dla kolegi na dobieg.

TRYBY GRY
Wkrótce przedstawimy bliższe dane na temat pozostałych trybów gry, w tym wirtualnych klubów, FIFA Ultimate Team i trybu kariery.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Gry na Xbox 360, FIFA 16 (Xbox 360)
od 49 99

3 oferty

FIFA 16 (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030945112884, 5030935112870, 5030946121687 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 3+ 
  • Tryb multiplayer tak 
  • Gatunek sportowe 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Need for Speed Rivals (Xbox 360)
od 65

2 oferty

Need for Speed Rivals (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030946113293 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 12+ 
  • Tryb multiplayer nie 
  • Gatunek wyścigi 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Need for Speed The Run (Xbox 360)
od 65

1 oferta

Need for Speed The Run (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030947111670 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 16+ 
  • Tryb multiplayer tak 
  • Gatunek wyścigi 
Porównaj
Gry na Xbox 360, FIFA 19 (Xbox 360)
od 189

6 ofert

FIFA 19 (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030930121945 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 3+ 
  • Gatunek sportowe 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
od 99 99

2 oferty

Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030935101669, 0000006200538 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 16+ 
  • Tryb multiplayer tak 
  • Gatunek akcja 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Mass Effect 3 (Xbox 360)
od 99 99

2 oferty

Mass Effect 3 (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030948111570, 5030935101584, 0000006200583 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 18+ 
  • Tryb multiplayer tak 
  • Gatunek akcja 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Fifa 15 (Xbox 360)
od 89 90

1 oferta

Fifa 15 (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5035225121808, 5030936112398 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 3+ 
  • Tryb multiplayer tak 
  • Gatunek sportowe 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Need for Speed Most Wanted (Xbox 360)
od 61 50

2 oferty

Need for Speed Most Wanted (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5035228113053, 5035225109219, 5030930053420 
  • Wersja językowa angielska 
  • PEGI (wiek gracza) 7+ 
  • Tryb multiplayer tak 
  • Gatunek wyścigi 
Porównaj
Gry na Xbox 360, Battlefield Hardline (Xbox 360)
od 74 99

2 oferty

Battlefield Hardline (Xbox 360)

  • Producent Electronic Arts 
  • EAN 5030936121772, 5035226112423, 5030933112438 
  • Wersja językowa polska 
  • PEGI (wiek gracza) 18+ 
  • Tryb multiplayer nie 
  • Gatunek akcja 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.