Menu
Zamknij

kapitan nauka. zakupy. gra edukacyjna od 34 15

Planszówki

Opis

Gra edukacyjna „Zakupy" (3–9 lat) to wciągająca gra rodzinna oparta na uwielbianej poprzez dzieci zabawie w sklep. Wprowadza niepokaźnych graczy w świat codziennych zakupów, uczy planowania i podejmowania decyzji oraz rozwija myślenie logiczne i umiejętność współdziałania. W trakcie rozgrywek dzieci zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych, ponadto w języku angielskim (dzięki dwujęzycznym podpisom pod produktami).

Trening pamięci, myślenia logicznego i umiejętności współpracy

Baw się i ćwicz słownictwo związane z zakupami. Dzięki pomocy lektora nie musisz znać idealnie angielskiego, a poziom trudności możesz przystosować do pragnień, bo gra rośnie razem z dzieckiem. Rewelacyjne wsparcie dla rodziców i znakomita wspólna zabawa!

Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam i Aktywne czytanie

Gra „Zakupy" to sześć wariantów rozgrywki, w trakcie której dzieci poznają produkty z ośmiu sklepów, m.in. Spożywczego, warzywniczego, ogrodniczego i papierniczego. Dzięki rozmaitym stopniom trudności – od prostego przyporządkowywania żetonów z produktami do konkretnych sklepów, aż po zapamiętywanie listy zakupów i polowanie na produkty ze swej listy – dzieci rozwijają myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość. W wariancie kooperacyjnym uczą się również współdziałania z innymi graczami w potyczce przeciwko wymyślonemu uczestnikowi gry.

Dzięki dwujęzycznym podpisom produktów w języku polskim i angielskim, a także nagraniom mp3 wszelkich słówek (do pobrania ze strony KapitanNauka) gra jest rewelacyjną propozycją do wczesnej nauki angielskiego podczas wspólnej zabawy.

Kolorowe grafiki Magdaleny Popovics przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i poszerzają wiedzę o świecie. Dzięki nim gra rozwija wyobraźnię i kompetencje społeczne.

Kosze, listy zakupowe i żetony zostały wytwarzane z grubej tektury, co zapewnia bezpieczną zabawę, a także trwałość choćby w trakcie najszczególniej emocjonujących rozgrywek.

Rozwój

poznawanie świata, myślenie logiczne, pamięć, nauka angielskiego

Autorzy

Magdalena Popovics – graficzka, ilustratorka, projektantka książek, gier i ubranek dla dzieci.



EAN: 5907608646300
Głębokość: 56.000000
ISBN: 5907608646300
wariant: Zabawki
Rok wydania: 2020
seria: gra edukacyjna
Szerokość: 250
Wydanie: Wydanie 3
Wydawnictwo: Edgard PAP
Wysokość: 250

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Planszówki, urodziny tygryska. kapitan nauka
od 17 10

4 oferty

urodziny tygryska. kapitan nauka

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5903699821824 
Porównaj
Planszówki, Kapitan Nauka. Zwierzaki świata
od 55 11

2 oferty

Kapitan Nauka. Zwierzaki świata

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5904905917614 
Porównaj
Planszówki, Kalambury Kapitan Nauka
od 22 91

1 oferta

Kalambury Kapitan Nauka

  • Producent Kapitan nauka 
Porównaj
Planszówki, Memo. Królewny i smoki Kapitan Nauka
od 17 10

1 oferta

Memo. Królewny i smoki Kapitan Nauka

  • Producent Kapitan nauka 
Porównaj
Planszówki, kapitan nauka. gra na kodowanie. zakodowany zamek
od 36 99

5 ofert

kapitan nauka. gra na kodowanie. zakodowany zamek

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5903699821046 
Porównaj
Planszówki, kapitan nauka. dinozaury
od 24 43

2 oferty

kapitan nauka. dinozaury

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5903699821589 
Porównaj
Planszówki, gram i układam. zwierzęta. kapitan nauka
od 24 43

2 oferty

gram i układam. zwierzęta. kapitan nauka

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5903699821909 
Porównaj
Planszówki, Gdzie jest zwierz? Gra rodzinna
od 48 40

2 oferty

Gdzie jest zwierz? Gra rodzinna

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5903699821862 
Porównaj
Planszówki, Mały inwestor Gra rodzinna
od 37

5 ofert

Mały inwestor Gra rodzinna

  • Producent Kapitan nauka 
  • EAN 5903699821855 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.