Opis gry
NowyJork, początek lat 50 tych. Joe Dunn, właściciel klubu bokserskiego, zostaje znaleziony martwy, a wschodząca gwiazda boksu Robert Yale, który ma stoczyć na ring u najważniejszy pojedynek w swej karierze, znika w tajemniczych okolicznościach.
Poważnie zadłużony klub dziedziczy Sonia Dunn, córka Joego. Wynajmuje także prywatnego detektywa Johna Blacksada, by zbadał sprawę zniknięcia Yale’a i odnalazł zaginionego mężczyznę. Ryzykowne śledztwo zawiedzie bohatera w niebezpieczne i nie zgłębione zakamarki Nowego Jorku.
Dzięki antropomorficznym postaciom i niesamowitej atmosferze lat 50. Gra BLACKSAD: Under the Skin–podobnie jak seria komiksów, na której ją oparto – przywodzi na myśl całkowitą niepokoju i ludzkich namiętności przygodę rodem z powieści detektywistycznej.
Dochodzenie, pogoń za wskazówkami, bójki, przesłuchania świadków… Zdaj się na swój instynkt i przeniknij do skorumpowanego świata boksu.
Blacksad: Under the Skin jest oparta na kompletnie nowej historii, więc gracze mogą zanurzyć się w detektywistyczną przygodę nawet bez znajomości komiksów!
Gra proponuje przygodę godną najkorzystniejszych kryminałów. Gracze wcielają się w postać detektywa Johna Blacksada, żeby odkryć wszystkie aspekty osobowości głównego bohatera. To od ich wyborów zależy, jak rozwiną się relacje pomiędzy postaciami i charakter samego Blacksada.
Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Napotkane postacie zapamiętają spotkania z głównym bohaterem, a ich zachowanie będzie uzależnione od minionych wydarzeń. Relacje Blacksadaz innymi bohaterami będą się zmieniać w trakcie kolejnych rozgrywek.
cechy gry:
NARRACYJNA GRA PRZYGODOWA Z FABUŁĄ dobrĄ CO najkorzystniejszE POWIEŚCI KRYMINALNE
Zupełnie nowa, nienaruszalna część historii o detektywie BLACKSADZIE osadzona w unikatowym świecie komiksu, który został doskonale odtworzony z myślą o graczach.
MECHANIKA GRY
W Blacksad: Under the Skin nie wystarczy przesłuchiwać podejrzanych i szukać poszlak. Gracze muszą stworzyć naprawdę mocny plan działania.
ETAPY DOCHODZENIA
Wraz z rozwojem historii gracze będą odkrywać zróżnicowane miejsca w grze (z większą albo mniejszą swobodą poruszania się, zależnie od sytuacji), żeby znaleźć poszlaki i przepytać potencjalnych świadków.
Badanie terenu może być realizowane w kolejności wybranej poprzez graczy, a sekwencja zmieni się w zależności od ich podejścia i podjętych wyborów.
KOCIE ZMYSŁY
Ponieważ Blacksadjest kotem, posiada wyostrzone zmysły, które pomagają mu podczas poszukiwań –na przykład. Może użyć swój wzrok, powonienie i słuch, aby dokonać skrupulatniejszej analizy niektórych sytuacji. Dzięki czemu gracze będą mogli poznać dopełniające, wcześniej niedostępne szczegóły.
DEDUKCJA
Blacksad musi dokonać analizy skatalogowanych wskazówek, i wyciągać na ich podstawie wnioski niezbędne w późniejszym etapie przygody, by doprowadzić śledztwo do końca.
System dedukcji pozwala graczom scalać zebrane części (wskazówki, obserwacje itd.), by wysnuć świeże teorie i podjąć świeże tropy. Jeśli wybrane wskazówki pasują do siebie, Blacksad wyciągnie optymalne wnioski. Wskazówki będą dostępne do zastosowania aż do momentu wyciągnięcia z nich poprawnej dedukcji.
SEKWENCJE QUICK TIME EVENT
QuickTime Eventy mogą być związane z różnymi wątkami i muszą być ukończone zgodnie z kolejnością, by poczynić postępy w grze
ROZBUDOWANE DIALOGI
Sceny z dialogami dają graczom możliwość skierowania rozmowy na różnorodne tory. Gracze muszą wybrać odpowiedzi, które według nich będą najlepsze dla śledztwa.
Wybory te będą miały wpływ zarówno na rozwój postaci Blacksadaoraz jego relacji z innymi, jak i na pojawiające się okazje i wskazówki w przyszłości.
SZEŚĆ różnorodnYCH ZAKOŃCZEŃ
BLACKSAD ma aż sześć najróżniejszych zakończeń, zależnie od wybranych opcji dialogowych, postępów w śledztwie i dokonanych wyborów moralnych gra skończy się inaczej.