Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz.
Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, poprzez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, oryginalny fason przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
Program liderski Agi Szóstek pomoże ci:
- zrozumieć, jakim liderem chcesz być
- eksperymentować w poszukiwaniu przypasowanego do ciebie sposobu działania
- odnaleźć najkorzystniejszą wersję siebie
- przewodzić z wizją
- określić swój rytm
- poszerzyć punkt widzenia
- zapracować na zaufanie
- działać odważnie
- generować trwałe relacje
- podejmować adekwatne decyzje
- być wpływowym liderem
- osiągnąć przywódcze wabi-sabi
„Ta książka to transformacja przekazana na tacy. Aga umiejętnie wykorzystuje zasady projektowania i pokazuje szczegółowy cykl stawania się autentycznym i produktywnym liderem. Nie ma jednego mocnego modelu, Aga pozwala każdemu ukształtować własne podejście do przywództwa. Wynajdziesz tu jasny, uporządkowany i celowy proces – trzymaj się go, a na pewno dostrzeżesz efekty. Książka jest wyśmienita, jednak jej największym atutem jest oferowane czytelnikowi doświadczenie transformacji".
− dr Mat Duerden, współautor książki Designing Experiences
„Przywództwo to jedna z głównie omawianych i najmniej zrozumiałych dziedzin naszych czasów. Możesz przeczytać na ten temat tysiące książek, lecz możesz ponadto przejść ten 12-tygodniowy kurs. Zakończysz go odmieniony i skupisz się na tym, co jest naprawdę ważne".
− Carola Verschoor, autorka książek Change Ahead, a także The Infinite Double Diamond Cards
Dr Aga Szóstek jest strateżką doświadczeń i autorką książki Strategia Umami. Pomaga liderom i firmom w pełnym wykorzystywaniu ich potencjału. Swoim podejściem inspiruje sporo organizacji do tego,znamionować się na rynku dzięki doświadczeniom. Jest współzałożycielką World Experience Organization i współprowadzącą podcast „Catching the Next Wave". Pracowała m.in. Z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange. Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.