Menu
Zamknij

twierdza. szkoła w metaforze militarnej. co w zamian?

E-booki

Opis

Tytuł Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Autorzy Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska, Ewa Bochno Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8107-107-9 seria poza serią Rok wydania 2016 liczba stron 504 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE DO serii „KULTURA SZKOŁY” |9

Maria Dudzikowa
WSTĘPNIE O METAFORZE (TAKŻE MILITARNEJ) |11

Sylwia Jaskulska
GOTOWOŚĆ MOBILIZACYJNA – PRZEGLĄD ZAWARTOŚCI TOMU |33

CZĘŚĆ I. PRZEDPOLE |41

Maria Dudzikowa
METAFORYZACJA MILITARNA JĘZYKA (TAKŻE W/O SZKOLE). ROZTRZĄSANIA TEORETYCZNO - EPISTEMOLOGICZNE I EMPIRYCZNE |43

Radosław Nawrocki
EDUKACJA JAKO POLE GRY (WALKI) |137

Bogusław Śliwerski
SZKOŁA pomiędzy TERRORYZMEM A POKOJEM (NIE) NAUCZYCIELSKIM |152

Sławomir Pasikowski
BLITZKRIEG I (RE) KAPITULACJA W DRODZE DO TWIERDZY. POZA WIZJĘ RADYKALNYCH ATAKÓW I REAKTYWNYCH OBRON W BUDOWANIU WIARYGODNEJ WIEDZY |182

CZĘŚĆ II. STRATEGIE |203

Renata Nowakowska-Siuta
KAMIEŃ NA KAMIENIU – O ZASADZIE KOMPLETNOŚCI W PRACY SZKOŁY |205

Jacek Zbigniew Górnikiewicz
SZKOŁA JAKO TWIERDZA – OSTOJA WARTOŚCI W ŚWIECIE trudnYCH REALIÓW |225

Łukasz Michalski
POLE MINOWE. O GRACH POLITYKI Z EDUKACJĄ |246

Marek Piotrowski, Klaudia Piotrowska
ŻANDARMA TRZEBA ODWOŁAĆ, ale JEST ON W NAS SAMYCH |265

Anna M. Kola
TYRANIA BIUROKRACJI |281

CZĘŚĆ III. TAKTYKI |295

Monika Wiśniewska-Kin
KU WOLNOŚCI. O UWALNIANIU MYŚLENIA Z TWIERDZY PODRĘCZNIKOWYCH SCHEMATÓW |297

Urszula Markowska-Manista
WALKA ZE STEREOTYPAMI ODMIENNOŚCI KULTUROWEJ – SZKOLNE I POZASZKOLNE POLA BITEWNE |315

Anna Babicka-Wirkus
PRZYMUS W SZKOLE JAKO WARUNEK PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ BOJOWYCH poprzez UCZNIÓW |340

Małgorzata Żytko
MOST ZWODZONY CZY GŁĘBOKA FOSA – EDUKACYJNE PROGI W SZKOLE PODSTAWOWEJ |356

CZĘŚĆ IV. MANEWRY |375

Sylwia Jaskulska
OCENIANIE ZACHOWANIA UCZNIÓW NA STOPIEŃ JAKO MANEWRY WOJSKOWE |377

Katarzyna Szorc
WOJNA NERWÓW W SZKOLE |398

Krzysztof Jaworski
postępowE TECHNOLOGIE W OKOPACH tradycyjnEJ SZKOŁY – PROGRAM „CYFROWA SZKOŁA” W PERSPEKTYWIE UCZESTNIKÓW |411

Natalia Bednarska
SZKOŁA JAKO ZAMKNIĘTA TWIERDZA DLA BADACZY. O TRUDNOŚCIACH W PROWADZENIU BADAŃ W SZKOLE |423

Anna Dereń
JAK wziąć TWIERDZĘ ZDUMIENIEM |437

BIBLIOGRAFIA |451

NOTKI O AUTORACH |493

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.