Menu
Zamknij

Strategia błękitnego oceanu. Początek - W. Chan Kim, Renee Mauborgne (EPUB)

E-booki

Opis

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.
bardzo ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu pozostała wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Obszerna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review". Niniejsza książka mieści w jednym miejscu najkorzystniejsze z tych publikacji.
Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić cykl tworzenia „błękitnych oceanów", czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających luźne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy, a także przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór gromadzi jeszcze najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu.
równocześnie czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.
***
Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach tak wielkiego sukcesu, jak Strategia błękitnego oceanu.
„The Economist"
***
W. Chan Kim i Renée Mauborgne wykładają na INSEAD i wspólnie kierują INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. Napisali razem Strategię błękitnego oceanu, zaliczaną do najważniejszych i najbardziej wpływowych książek o strategii, jakie kiedykolwiek powstały. Kim i Mauborgne znajdują się na 3. Pozycji listy guru zarządzania na świecie według Thinkers50, są też laureatami licznych światowych nagród. Współpracują ze Światowym Forum Gospodarczym.
Więcej informacji na temat autorów i ich pracy można znaleźć na stronie blueoceanstrategy.com.

Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy Reader: The iconic articles by bestselling authors W. Chan Kim and Renée Mauborg
ISBN: 9788380873506
Kod paskowy: 9788380873506
Autorzy: Kim W. Chan, Mauborgne Renee
Tłumaczenie: Sałbut Bartosz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 250
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 13.8x21.5
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.42
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

E-booki, strach i potęga. bezpieczeństwo międzynarodowe w xxi wieku
od 33 16

1 oferta

strach i potęga. bezpieczeństwo międzynarodowe w xxi wieku

  • ISBN 9788375612103 
  • Autor Wojciech Kostecki 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
E-booki, menedżer skuteczny. efektywności można się nauczyć
od 44 91

1 oferta

menedżer skuteczny. efektywności można się nauczyć

  • ISBN 9788380876309 
  • Autor Peter F. Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 238 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
E-booki, intryguj. przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
od 33 61

1 oferta

intryguj. przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

  • ISBN 9788380879768 
  • Autor Horn Sam 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
E-booki, Warren Buffet o biznesie - Richard J. Connors
od 43 79

1 oferta

Warren Buffet o biznesie - Richard J. Connors

  • ISBN 9788377463222 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 279 
  • Rok wydania 2011 
  • Tematyka biznes i ekonomia 
Porównaj
E-booki, człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe
od 53 91

1 oferta

człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe

  • ISBN 9788380879218 
  • Autor Gregory Zuckerman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
E-booki, tak! 60 sekretów nauki perswazji
od 29 40

1 oferta

tak! 60 sekretów nauki perswazji

  • ISBN 9788380872721 
  • Autor Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.