Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. bardzo ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu pozostała wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Obszerna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review". Niniejsza książka mieści w jednym miejscu najkorzystniejsze z tych publikacji. Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić cykl tworzenia „błękitnych oceanów", czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających luźne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy, a także przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór gromadzi jeszcze najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu. równocześnie czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych. *** Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach tak wielkiego sukcesu, jak Strategia błękitnego oceanu. „The Economist" *** W. Chan Kim i Renée Mauborgne wykładają na INSEAD i wspólnie kierują INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. Napisali razem Strategię błękitnego oceanu, zaliczaną do najważniejszych i najbardziej wpływowych książek o strategii, jakie kiedykolwiek powstały. Kim i Mauborgne znajdują się na 3. Pozycji listy guru zarządzania na świecie według Thinkers50, są też laureatami licznych światowych nagród. Współpracują ze Światowym Forum Gospodarczym. Więcej informacji na temat autorów i ich pracy można znaleźć na stronie blueoceanstrategy.com.
Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy Reader: The iconic articles by bestselling authors W. Chan Kim and Renée Mauborg ISBN: 9788380873506 Kod paskowy: 9788380873506 Autorzy: Kim W. Chan, Mauborgne Renee Tłumaczenie: Sałbut Bartosz Wydanie: 1 Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 30294 liczba stron: 250 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 13.8x21.5 Głębokość (mm): 16 Waga: 0.42 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.