Menu
Zamknij

storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

E-booki

Opis

Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy w trakcie randki. Opowieść to genialny sposób na to, by w zwięzły sposób przekazać dane pokaźne, stosowne i – co szczególnie ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni.

Co jednak zrobić, żeby z atrakcyjnej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki. Wykorzystaj moc storytellingu Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, by zrobić korzystne wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść w trakcie spotkania biznesowego, czy wygłosić zagadkowy toast weselny.

Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść, a także uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. również proste ćwiczenia, które usprawniają użytkowanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje jeszcze dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i demonstruje, co robić, aby ich uniknąć.

Przygotowanie ciekawej opowieści Co decyduje o potędze opowieści? Co powoduje, iż dana historia ma w sobie coś takiego, iż nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – posiadają zawsze tę samą strukturę.

„Serio?", pomyślisz sobie. „To niemożliwe". Lecz tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, by wiedzieć, jak opowiadać o swych doświadczeniach, by inni słuchali nas z zapartym tchem.

Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać. Zostań mistrzem słowa Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego.

W książce wyszukasz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz solidne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację. *** Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści.

Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów. Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści.

Sama zapragnęłam spróbować i w efekcie od ponad dziesięciu lat występuję na przeróżnych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, iż zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce. Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble i In Good Co.

Detroit Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej potężnych i użytecznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swych wieloletnich doświadczeń.

dzisiaj wszyscy możemy na tym skorzystać. Kevin Allison, gospodarz i firma podcastu i programu Risk *** Dana Norris jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa non-fiction i religioznawstwa.

Jej teksty ukazywały się między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej danych na temat Dany znaleźć można na stronie danastories.com.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

E-booki, leadershift. przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
od 38 61

1 oferta

leadershift. przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider

  • ISBN 9788380877801 
  • Autor John C. Maxwell 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
E-booki, jak przewodzą najlepsi liderzy. sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
od 35 91

1 oferta

jak przewodzą najlepsi liderzy. sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych

  • ISBN 9788380875784 
  • Autor Tracy Brian 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
E-booki, model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
od 44 91

1 oferta

model storybrand zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

  • ISBN 9788380870277 
  • Autor Donald Miller 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
E-booki, strach i potęga. bezpieczeństwo międzynarodowe w xxi wieku
od 33 16

1 oferta

strach i potęga. bezpieczeństwo międzynarodowe w xxi wieku

  • ISBN 9788375612103 
  • Autor Wojciech Kostecki 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
E-booki, menedżer skuteczny. efektywności można się nauczyć
od 44 91

1 oferta

menedżer skuteczny. efektywności można się nauczyć

  • ISBN 9788380876309 
  • Autor Peter F. Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 238 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
E-booki, intryguj. przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
od 33 61

1 oferta

intryguj. przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

  • ISBN 9788380879768 
  • Autor Horn Sam 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
E-booki, Warren Buffet o biznesie - Richard J. Connors
od 43 79

1 oferta

Warren Buffet o biznesie - Richard J. Connors

  • ISBN 9788377463222 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 279 
  • Rok wydania 2011 
  • Tematyka biznes i ekonomia 
Porównaj
E-booki, człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe
od 53 91

1 oferta

człowiek, który rozszyfrował rynki finansowe

  • ISBN 9788380879218 
  • Autor Gregory Zuckerman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
E-booki, tak! 60 sekretów nauki perswazji
od 29 40

1 oferta

tak! 60 sekretów nauki perswazji

  • ISBN 9788380872721 
  • Autor Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 296 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.