Menu
Zamknij

Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie - Jim Collins (MOBI)

E-booki

Opis

ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, pokazuje FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, zwiększYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY.

Lektura obowiązkowa dla wszelkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca użycie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej kolekcji książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu popularnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, posiadającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.

Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki posiadają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji i stałym powiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu przeróżnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, iż zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w wytwarzaniu. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman's Mail Order.

Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci:
  • dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest,
  • nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego upraszczania i uzyskiwania udoskonalonych wyników,
  • skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb,
  • rozwijać swych ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał.

Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.

***

Dr Jeffrey K. Liker jest profesorem na wydziale Industrial and Operations Engineering na University of Michigan, a także prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Jest autorem międzynarodowego bestsellera Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, a także współautorem ośmiu innych książek na temat Toyoty, w tym także Droga Toyoty do Lean Leadership. Za swoje artykuły i książki zdobył w sumie 12 prestiżowych nagród Shingo. W 2012 roku trafił do Galerii Sław stowarzyszenia Association of Manufacturing, a w 2016 roku został zaproszony do uczestnictwa w pracach Shingo Academy. Liker wraz z żoną i dziećmi mieszka w Ann Arbor, w stanie Michigan.

Karyn Ross jest konsultantką Lean i coachem menedżerskim skoncentrowanym na transformacji kulturowej w firmach z branży usługowej. Współpracowała z takimi firmami, jak Paychex, PrimePay, Zurich Insurance i National Taxi Limo, pomagając im zbudować kulturę sprzyjającą rozwiązywaniu problemów i ułatwianiu praktyk biznesowych. Regularnie pisze na blogu Lean Leadership Ways Industry Week Blog, a artykuły jej autorstwa ukazywały się także na łamach magazynów "The Lean Management Journal" i "Industrial Engineer". Ross mieszka w Naperville, w stanie Illinois.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.