Menu
Zamknij

nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych

E-booki

Opis

Tytuł nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych Autor Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-046-6 Rok wydania 2012 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 250 Format pdf Spis treści Wstęp 5
Rozdział I Rola i znaczenie rynków finansowych we współczesnej gospodarce11
1.1. Rynki finansowe – pojęcie, charakterystyka 11
1.2. Podmioty rynków finansowych – typy, charakterystyka 25
1.3. Miejsce polskiego rynku finansowego w globalnym systemie finansowym 35
Rozdział II Konsument i jego zachowania na rynkach finansowych 44
2.1. Konsument i jego rola na rynkach finansowych 44
2.2. Istota zachowań konsumentów na rynkach finansowych 53
2.3. Cykl decyzyjny konsumenta na rynkach finansowych 68
Rozdział III Heterogenizacja a homogenizacja zachowań konsumentów na rynkach finansowych 83
3.1. Potrzeby finansowe i wartości oczekiwane przez konsumentów na rynkach finansowych 84
3.2. Poszukiwanie i ocena możliwości zaspokojenia potrzeb poprzez konsumentów na rynkach finansowych 100
3.3. Decyzje zakupu konsumentów na rynkach finansowych 111
3.4. Ocena decyzji i wartości uzyskanych przez konsumentów na rynkach finansowych 120
Rozdział IV Charakterystyka nowych trendów w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych 125
4.1. Wpływ globalizacji na zachowania konsumentów na rynkach finansowych 125
4.2. Etnocentryzm konsumencki na rynkach finansowych 134
4.3. Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynkach finansowych 144
4.4. Zjawisko podwójnego zagrożenia a lojalność konsumentów na rynkach finansowych 152
4.5. Postawy etyczne konsumentów na rynkach finansowych 158
Rozdział V Negatywne zjawiska w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych 163
5.1. Wpływ kryzysu gospodarczego na zachowania konsumentów na rynkach finansowych 164
5.2. Analfabetyzm finansowy konsumentów 173
5.3. Wykluczenie finansowe konsumentów 184
5.4. Upadłość finansowa konsumentów 195
Rozdział VI Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych 200
6.1. Typologia konsumentów na rynkach finansowych w świetle zmian rynkowych 200
6.2. Model zachowań konsumentów w świetle zmian na rynkach finansowych 207
6.3. Kierunki zmian w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych 215
Zakończenie 226
Bibliografia 234
Spis rysunków i tabel 241
Załącznik 243

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

E-booki, implementacja zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego w przedsiębiorstwie
od 55 96

1 oferta

implementacja zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego w przedsiębiorstwie

  • ISBN 9788374880626 
  • Autor Zbigniew Pastuszak 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 369 
  • Rok wydania 2004 
Porównaj
E-booki, modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym
od 34 07

1 oferta

modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym

  • ISBN 9788374880480 
  • Autor profesor Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 205 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
E-booki, Fundusze unijne i europejskie 2007 -2013 dla samorządu terytorialnego
od 47 85

1 oferta

Fundusze unijne i europejskie 2007 -2013 dla samorządu terytorialnego

  • ISBN 9788374880305 
  • Autor Anna Szymańska 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2011 
  • Tematyka biznes i ekonomia 
Porównaj
E-booki, zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody
od 36 50

1 oferta

zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody

  • ISBN 9788374880565 
  • Autor Kazimierz Perechuda 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 330 
  • Rok wydania 2000 
Porównaj
E-booki, zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
od 42 57

1 oferta

zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego

  • ISBN 9788374880435 
  • Autor Sławomir Smyczek, Ewa Kieżel 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 343 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
E-booki, zarządzanie w polskich miastach zgodnie z koncepcją smart city
od 38 31

1 oferta

zarządzanie w polskich miastach zgodnie z koncepcją smart city

  • ISBN 9788374880671 
  • Autor Danuta Stawasz, Dorota Sikora-Fernandez 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
E-booki, statystyka ekonometria prognozowanie ćwiczenia z excelem 2007
od 34 07

1 oferta

statystyka ekonometria prognozowanie ćwiczenia z excelem 2007

  • ISBN 9788374880572 
  • Autor Agnieszka Snarska 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 265 
  • Rok wydania 2013 
  • Tematyka biznes i ekonomia 
Porównaj
E-booki, Encyklopedyczne podstawy marketingu - Tadeusz Wojciechowski
od 40

2 oferty

Encyklopedyczne podstawy marketingu - Tadeusz Wojciechowski

  • ISBN 9788374880411 
  • Autor Tadeusz Wojciechowski 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2011 
  • Tematyka biznes i ekonomia 
Porównaj
E-booki, różne odmiany jakości i ich praktyczne wykorzystanie
od 47 85

1 oferta

różne odmiany jakości i ich praktyczne wykorzystanie

  • ISBN 9788374880503 
  • Autor Romuald Kolman 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 497 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.