Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym,nad wyraz niejednokrotnie człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu rutynowym, przy wykonywaniu domowych czynności. Wyraźne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane wyłącznie rezultatem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych i środowisk, w których żyjemy.
ISBN: 9788323139560 Kod paskowy: 9788323139560 Autorzy: Jeziński Marek Rok wydania: 2017 Kod wydawcy: 31012 ilość stron: 350 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 15.5x22.5cm Głębokość (mm): 20 Waga: 0.515 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.