Menu
Zamknij

Komunikacja bez barier - Beata Kozyra od 32 97

E-booki

Opis

Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje luźny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią produktywnie się porozumiewać, najczęściej dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują konsumentów, są doceniane w pracy, posiadają udane związki i relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, iż komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na ulepszone. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Nawet jeśli uważasz, że nie masz obszerniejszych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę,za każdym razem można robić to szybciej, bardziej wydajnie i bez stresu. Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: • o tym, dlaczego efektywna komunikacja jest ważna; • o złożoności cyklu komunikacji; • o podstawowych błędach w komunikacji; • o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; • o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; • o tym, jak sobie radzić z reakcjami swymi i innych. Jeśli jesteś: mężem bądź żoną; dziewczyną swego chłopaka lub chłopakiem swej dziewczyny; rodzicem bądź dzieckiem; nauczycielem albo uczniem; szefem bądź pracownikiem... To bez wątpienia książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo funkcjonalna książka z przykładami charakterystycznych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie sprawnego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak: prowadzić właściwie rozmowę, budować pozytywne relacje z rozmówcą, przekonywać do swego zdania, interpretować zachowania innych, radzić sobie z nieprzystępnymi rozmówcami, panować nad swoimi emocjami, mówić tak, by być zrozumianym, zostać Ekspertem sprawnego Porozumiewania się (ESP). OPINIE Ta książka jest perfekcyjnym dowodem na to,nawet pozornie nieatrakcyjny czy nudny temat można przedstawić w sposób nad wyraz ciekawy. Jeśli do tej pory przestudiowali państwo mnóstwo opracowań na temat komunikacji, po przeczytaniu tej książki niewątpliwie zadacie sobie pytanie: "Po co było tracić na nie czas?". Macie bowiem przed sobą wyjątkowo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, iż będziecie śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz funkcjonalnej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i być poprzez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie mieli jedynie jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i szefowi? - Jerzy Paluch wiceprezes producenta Emerson Polska znakomity podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi; dla tych, którzy cenią sobie prawidłowe relacje w pracy; dla tych, którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla konsumentów, którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka, która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a znawcom tematu podpowie niemało funkcjonalnych rozwiązań, które jedynie wydają się oczywiste. (...) Tę książkę powinniśmy mieć za każdym razem pod ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji. - Wojciech Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w Warszawie nieprzemijalna, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na wskroś użyteczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to, kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników sukcesu. (...) Jeśli myślisz, iż komunikacja to jedynie kompetencja menedżerów, a sam nie musisz nic w tej materii robić i chcesz, by to inni wpływali na twoje życie, choćby nie otwieraj tej książki. Po jej lekturze już nic nie będzie takie jak przedtem. Lecz jeśli zaryzykujesz... - Zbigniew Brzeziński, CEO, Interim Manager, Executive Coach, ZB Corp. Komunikowanie się to jedna z tych umiejętności, z którymi stykamy od dziecka. Czy to czyni nas mistrzami komunikacji? Autorka przybliża nam w lekki, dowcipny i krystaliczny sposób to zagadnienie. Osobiste przykłady, ćwiczenia, sentencje usprawniają poznanie sposóbów sprawnej komunikacji i pomagają porzucić nieefektywne i niszczące relacje zawodowe i prywatne. Rekomenduję. - Grzegorz Turniak, prezes BNI Polska

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.