Podręcznik (Pupil's Book) został zaprojektowany tak, aby podobać się dzieciom i jednocześnie sprawić, by zaangażowały się w naukę języka angielskiego. Świeże słowa i zwroty są prezentowane w przezroczysty i skuteczny sposób przez żywe dialogi, piosenki, rymowanki, gry i teksty do słuchania.
Nacisk został położony na rozwijanie umiejętności rozumienia ze słuchu i mówienia, kształcenie umiejętności emocjonalnych i społecznych i na rozwijanie niewiele znaczącej motoryki. Podręcznik składa się z ośmiu modułów.
W skład każdego wchodzi siedem lekcji. W podręczniku znajdują się także naklejki. Do podręcznika załączono Interactive eBook (płyta). Interaktywny eBook to cyfrowy odpowiednik podręcznika drukowanego. Jest przeznaczony do samodzielnej pracy ucznia w domu (na komputerze).
Dzięki niemu uczeń może wykonywać ćwiczenia w interaktywny sposób, co czyni naukę wyjątkowo ciekawą. Ma także dostęp do ścieżek dźwiękowych, filmów, gier językowych i kwizów. I Wonder Starter Pupil's Book: Przykładowe strony>> Opis kolekcji: I Wonder to pionierska, siedmiopoziomowa seria podręczników do nauki języka angielskiego dla dzieci.
(CEF: PRE A1 - A2+). Koncepcja kursu polega na nauczaniu języka razem z nauczaniem zagadnień, które przynależą do innych przedmiotów szkolnych - na przykład przyrody, geografii, matematyki czy sztuki.
dzięki czemu, komponenty realnego świata, który dzieci właśnie poznają, zostają przeniesione do szkolnej pracowni językowej. Lekcje języka angielskiego stają się podróżą, a uczniowie - odkrywcami. Kurs został tak zaprojektowany, by rozbudzić w dzieciach pasję poznawczą i sprawić, żeby towarzyszyła im poprzez całe życie.
Najważniesze cechy linii: Koncepcja serii oparta na nauczaniu interdyscyplinarnym została wdrożona z głębokim zrozumieniem potrzeb i zainteresowań uczniów z danej grupy wiekowej. Dostatek tematów i zagadnień pozwala rozwijać umiejętności przydatne poprzez całe życie.
Koncentracja na rozwijaniu krytycznego myślenia, komunikacji, współpracy i kreatywności służy kształceniu umiejętności kluczowych w XXI wieku. Budowanie umiejętności społecznych i dbałość o rozwój emocjonalny dzieci odbywa się poprzez zadania rodzaju odgrywanie ról, gry zespołowe, śpiewanie piosenek, poznawanie baśni i kształtowanie właściwych postaw.
progresywna, przychylna uczniom szata graficzna oraz wizualizacją zadań upraszczają naukę. Niebanalne dialogi prowadzone poprzez fascynujących bohaterów bawią i stymulują wyobraźnię. Kształcenie wszelkich czterech skuteczności językowych przebiega w sposób w pełni zintegrowany.
Ćwiczenia osnute wokół niebanalnych tematów dają okazję do stosowania języka w naturalnym kontekście. Melodyjne, żywe piosenki łatwo zapadają w pamięć i motywują do nauki. Użyteczne ćwiczenia w mówieniu pozwalają ćwiczyć język stosowny do danej sytuacji komunikacyjnej.
Ćwiczenia w grupie (circle-time activities) to okazja do wykonywania zadań odprężających, a przy tym szczególnie skutecznych. Sekcja z zadaniami plastycznymi i pracami ręcznymi (craftwork) rozwija kreatywność uczniów (ta sekcja jest obecna w podręcznikach I Wonder Starter, 1 i 2).
Zadania międzyprzedmiotowe rodzaju projekt dają uczniom okazję do zastanowienia się nad tym, czego się już nauczyli,, a także do powtórzenia materiału w twórczy sposób. Ćwiczenia z sekcji Show and Tell rozwijają umiejętność wypowiadania się publicznie.
Sekcja Wonder Tales z baśniami pochodzącymi z rozmaitych stron świata ma także aspekt wychowawczy, gdyż zwraca uwagę dzieci na wartości uniwersalne, takie jak np. Przyjaźń czy uczciwość. Sekcja A World of Wonder ukazuje przeróżne ciekawostki ze świata przyrody, kultury czy sztuki, odpowiadając na naturalne dla dzieci zainteresowanie otaczającym ich światem.