Przetrwają najlepiej skomunikowaniJak generować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania?Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami?Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek pracy?Uwaga!
nienaturalna inteligencja u bram! Już puka do naszych drzwi, urzędów, domów. Już inicjuje wyręczać nas w prostych zadaniach. Już szuka dla nas drogi na wirtualnych mapach, sprawdza, czego brakuje w lodówce, liczy, analizuje, pisze wiersze i komponuje muzykę wcale nie gorszą od tej, którą tworzą natchnieni artyści.
liczba robotów w fabrykach i magazynach rośnie w tym samym tempie, w jakim spada w nich liczba ludzkich pracowników. Maszyny są efektywne, precyzyjne, nie potrzebują urlopów i nie narzekają na atmosferę w pracy.
Może w ciągu najbliższych 10 lat wszelkich nas poślą na zieloną trawkę?Może tak. A może nie.Przypuszczalnie współpraca ludzko-maszynowa przyjdzie w komplecie z listą nowych zawodów, o jakich dziś nawet nam się jeszcze nie śni.
A co z obecnymi zawodami? Które przetrwają? Co będzie na przykład z osobami zarządzającymi pracą ludzi?Spokojnie, akurat menadżerowie najprawdopodobniej będą konieczni. Jednak nie wszyscy. Z podniesioną głową w najbliższą przyszłość spoglądać będą mogli tylko ci szefowie, którzy już dziś nauczą się porywać za sobą innych.
Także pokolenie ludzi młodych, tych, których podobno nic nie interesuje. Żeby to sprawnie zrobić, po pierwsze trzeba porzucić obszerne HR-owe hasła. Po drugie? sięgnąć po sposób komunikacji rodem z... Rozbawionej piaskownicy.Brzmi intrygująco? To dobrze, bo właśnie rozpoczynamy zabawę w pracę!O autorzeMagdalena Kieferling - uznany trener zarządzania komunikacją, zasobami ludzkimi i zmian kultury organizacyjnej.
Ekspert prestiżowego ICAN Institute. Pracuje z szefami, którzy nie boją się upraszczać rzeczy trudnych i oduczać tego, co dotychczas brali za pewne, bo w relacjach zawodowych z dwudziestolatkami uderzyli głową w mur.Od ponad 15 lat na wysokich stanowiskach menadżerskich (dyrektor komunikacji, dyrektor HR, dyrektor ds.
klientów korporacyjnych), łączy interesy zarządów i pracowników tak, żeby każda ze stron czuła się wspierana. Szkoli menadżerów, jak zarządzać i komunikować, by ich zespoły pracowały z zaangażowaniem. Świeżo awansowanym szefom (projektów, zespołów, firm) pomaga ekspresowo i skutecznie odnaleźć się w nowej roli.
Wspiera CEO i zarządy w redefiniowaniu kultury organizacyjnej, a także w zmianach, których przeprowadzenie jest nieuchronne.Doradzała wysokiej i przeciętnej kadrze zarządzającej ponad 40 polskich i zagranicznych koncernów, organizacji non profit i start-upów.
Koordynowała strategie w przeszło 100 kampaniach i projektach na poziomie światowym. Z jej usług korzystali kupujący między innymi z branż: bankowej, paliwowej, IT, FMCG, lotniczej, chemicznej, energetycznej, konsultingowej oraz mediowej.Jest laureatką prestiżowych nagród w dziedzinie komunikacji, między innymi Silver Drum Award 20