Menu
Zamknij

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - (opr. miękka) od 21 41

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie optymalnych treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia przeróżnych przedsięwzięć i jest potrzebnym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest bardzo cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji - to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście optymalnego zarządzania treścią można się nauczyć. Trzymasz w ręku idealny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz prędko czerpać potrzebne dane ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Efektywnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano niemało służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto użyć lub dopasować do Twoich specyficznych potrzeb! Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
  • korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
  • metody diagnozowania popełnianych błędów
  • metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
  • tworzenie strategii i planowanie mierników jej efektywności
  • skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak również nimi zarządzaj! Meghan Casey - jest ekspertką w dziedzinie zarządzania treścią. Zagadnieniami związanymi z przekazem i komunikacją zawodowo interesuje się od 1996 roku, od lat zajmuje się także strategią zarządzania treścią w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiązywaniu niełatwych problemów związanych z publikacją treści w internecie. Jest znaną i cenioną trenerką w tej dziedzinie i niejednokrotnie wygłasza prelekcje na przeróżnych konferencjach.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków (opr. miękka)
od 27 65

3 oferty

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków (opr. miękka)

  • ISBN 9788328324763 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Alex Rosenberg 
  • Wydawnictwo Editio 
  • Ilość stron 438 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak (opr. miękka)
od 14 65

5 ofert

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak (opr. miękka)

  • ISBN 9788324656622 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jakub Woźniak 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP - wysyłamy w 24h (opr. twarda)
od 19 40

3 oferty

Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP - wysyłamy w 24h (opr. twarda)

  • ISBN 9788324695454 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Owen Fitzpatrick|Richard Bandler|Roberti Alessio 
  • Wydawnictwo ONE PRESS / HELION 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor - wysyłamy w 24h (opr. miękka)
od 22 70

3 oferty

Insert nexo: Subiekt, Rachmistrz, Rewizor - wysyłamy w 24h (opr. miękka)

  • ISBN 9788324697175 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ptak Marek 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Kwalifikacja A.36. Prowadzenie rachunkowości cz.1 (opr. miękka)
od 42 39

2 oferty

Kwalifikacja A.36. Prowadzenie rachunkowości cz.1 (opr. miękka)

  • ISBN 9788328326606 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Gabriela Piech|Marcin Michalik 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy (opr. broszurowa)
od 14 65

4 oferty

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788324670116 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Scott Fox 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jak mądrze kupić mieszkanie dom lub działkę. Przewodnik praktyków - Agata Danowska (opr. miękka)
od 22 70

3 oferty

Jak mądrze kupić mieszkanie dom lub działkę. Przewodnik praktyków - Agata Danowska (opr. miękka)

  • ISBN 9788328338524 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Danowski|Agata Danowska 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 144 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Mała księga zamykania sprzedaży - Jeffrey Gitomer (opr. twarda)
od 20 89

3 oferty

Mała księga zamykania sprzedaży - Jeffrey Gitomer (opr. twarda)

  • ISBN 9788328330412 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Jeffrey Gitomer 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 80 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Liderzy Ośmioro niekonwencjonalnych dyrektorów wielkich firm i ich recepta na sukces - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 32 72

2 oferty

Liderzy Ośmioro niekonwencjonalnych dyrektorów wielkich firm i ich recepta na sukces - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788328326699 
  • Oprawa miękka 
  • Autor N. Thorndike William, jr. 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 249 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.