Menu
Zamknij

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych.

obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, jednocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.

Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej starannie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Govenment).

W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.

w dodatku, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z użyciem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być {pomocn|przydatn)e menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.

Tytuł Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4 Autorzy Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewsk Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381028394 ISBN 9788381028394 Kategoria Literatura, Zarządzanie Liczba stron 190 Format 235x165 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
od 57 11

1 oferta

Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381028035 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 242 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
od 45 69

1 oferta

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381027601 
  • Autor Kubacka Maria 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)
od 46 17

1 oferta

e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381020695 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Aneta Sokół, Barbara Cendrowska, Pola Żylińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)
od 38 25

2 oferty

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564860 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Ślepko 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, wycena przedsiębiorstw dystresywnych (opr. broszurowa)
od 42 05

1 oferta

wycena przedsiębiorstw dystresywnych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381025812 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Błażej Prusak 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 174 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim...
od 60 63

1 oferta

Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim...

  • ISBN 9788381027977 
  • Autor Małgorzata Świerkosz-Hołysz 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 236 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.