Menu
Zamknij

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

W książce Autorzy w atrakcyjny sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności i bezpieczeństwo tego systemu, cykl modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań ergonomicznych, tzn. Możliwości zastosowania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania używane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu \"Marketing Intelligence\".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Rachunkowość przedsiębiorstw wybranych sektorów gospodarki. (opr. kartonowa)
od 46 64

3 oferty

Rachunkowość przedsiębiorstw wybranych sektorów gospodarki. (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320820980 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Kiziukiewicz Teresa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 228 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, RACHUNKOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW - wyprzedaż (opr. miękka)
od 45 29

3 oferty

RACHUNKOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW - wyprzedaż (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820850 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Czubakowska Ksenia 
  • Wydawnictwo PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Ekonomia menedżerska
od 65 98

3 oferty

Ekonomia menedżerska

  • ISBN 9788320817768 
  • Autor Samuelson William F., Marks Stephen G. 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 928 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI (opr. miękka)
od 50 10

3 oferty

SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820768 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bojar Waldemar, Rostek Katarzyna, Knopik Leszek 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Polityka innowacyjna (opr. miękka)
od 46 64

3 oferty

Polityka innowacyjna (opr. miękka)

  • ISBN 9788320821666 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Łukasz Mamica|Tomasz Geodecki 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 204 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Mikroekonomia. (opr. kartonowa)
od 45 29

3 oferty

Mikroekonomia. (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320820881 
  • Oprawa kartonowa 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, POLITYKA WSPARCIA KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI. WYBRANE ASPEKTY (opr. kartonowa)
od 50 70

3 oferty

POLITYKA WSPARCIA KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI. WYBRANE ASPEKTY (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822656 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Geodecki Tomasz 
  • Wydawnictwo Pwe 
  • Ilość stron 266 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)
od 50

2 oferty

MARKETING PRZEDSIĘBIORSTW USŁUGOWYCH W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820720 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pluta-Olearnik Mirosława 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)
od 50

2 oferty

Zmiany instytucjonalne w reakcji na obecny kryzys - Andrzej Wojtyna (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820744 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Wojtyna 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.