Menu
Zamknij

sprawozdawczość i rewizja finansowa (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

FINANSE Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły jeszcze rachunkowości, w tym także sprawozdawczości i rewizji finansowej.

Głównym celem monografii jest przedstawienie wyników badań dotyczących wpływu pandemii COVID-19 na sprawozdawczość i rewizję finansową, przeprowadzonych przez naukowców reprezentujących takie instytucje naukowe, jak: West University of Timisoara, Kiel University of Applied Sciences, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Monografia składa się jednocześnie z rozdziałów napisanych po polsku, jak i po angielsku. Autorzy prezentują nowe spojrzenie na wybrane aspekty szeroko rozumianej rachunkowości. Odnoszą się do wielu aktualnych problemów księgowych i omawiają je, stosując zróżnicowane metody badawcze – od przeglądu literatury, po analizy raportów i ankiet.

bogactwo podjętych przez nich tematów i zaimplementowanych metod ukazuje złożoność współczesnej rachunkowości. W książce zaprezentowano spory wachlarz problemów dotyczących rachunkowości, raportowania i audytu w czasach pandemii COVID-19 z punktu widzenia zarówno twórców, jak i użytkowników danych finansowych i niefinansowych.

Tytuł Sprawozdawczość i rewizja finansowa. Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Poltext EAN 9788381753753 ISBN 9788381753753 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Finanse,rachunkowość ilość stron 242 Format 16.5x23.5x1.2 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 25 42

2 oferty

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Ślusarczyk 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)
od 59 06

1 oferta

polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753470 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Golińska-Pieszyńska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 42 21

3 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 35 02

1 oferta

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 46 31

2 oferty

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 61 78

3 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)
od 40 99

3 oferty

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sheridan Marcus 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, bankowość w gospodarce cyfrowej
od 44 61

3 oferty

bankowość w gospodarce cyfrowej

  • ISBN 9788381754606 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)
od 93 51

2 oferty

Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752862 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan M. Myszewski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 718 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.