Menu
Zamknij

Silne marki osobiste zmieniają świat (opr. miękka)

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?

Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej producenta osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz?

Sława to skutek uboczny budowania producenta, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Producent osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Lecz podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić, by była to SILNA marka OSOBISTA?

Czytając książkę, dowiesz się:
  • dlaczego świadome budowanie firmy osobistej to dziś konieczność,
  • czym różni się budowanie firmy osobistej od personal brandingu czy kreowania wizerunku,
  • jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda producent,
  • co ma góra lodowa do budowania Twojej producenta osobistej,
  • jak mówić o sobie,angażować odbiorcę,
  • gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
  • gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją produktywnie komunikować,
  • jakie równanie zagwarantuje stabilny sukces markom osobistym?

Ta książka to początek drogi. Pozwoli ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę twojej silnej firmy osobistej. Krok - bo budowanie marki osobistej to istotnie fascynujący i nieustający proces. Inspirującej lektury.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (opr. miękka)
od 23 53

2 oferty

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566333 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Stępowski 
  • Wydawnictwo SŁOWA I MYŚLI 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Opowieści w marketingu (opr. miękka)
od 28 43

1 oferta

Opowieści w marketingu (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566487 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Szlak 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 206 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Droga do gwiazd (opr. miękka)
od 23 64

1 oferta

Droga do gwiazd (opr. miękka)

  • ISBN 9788363566845 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stasiak Alina 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę (opr. broszurowa)
od 35 51

1 oferta

złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566098 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Grzegorz Kosson 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 152 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, tak na marginesie strategii - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 31 32

1 oferta

tak na marginesie strategii - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566777 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marek Staniszewski 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, jak nowe technologie zmieniają biznes (opr. broszurowa)
od 33 06

1 oferta

jak nowe technologie zmieniają biznes (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566791 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Krzysztof Ratnicyn 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 152 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, 15,5 kilometra do granicy (opr. broszurowa)
od 25 74

1 oferta

15,5 kilometra do granicy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788363566944 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Dariusz Kobus 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.