Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat efektywnej sprzedaży. Lecz każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o dużo więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą klasycznej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dostosowania takich słów, aby potencjalni kupujący kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany poprzez ciebie artykuł.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy także obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Fakt 1: genialny copywriting = doskonałe życie, pieniądze i wolność!
Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!
ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
Jeśli bez powodzenia próbowałeś kreować ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz rozszerzyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, posiadać dużo wolnego czasu i radować się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie.
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania nadzwyczajnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz towar. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę".
—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com i autor Evolved Enterprise
„Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, iż będzie to dobra powtórka... Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię całkowitą skarbów. Książka mieści wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci potrzebne, jak także użyteczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, żeby już dziś cieszyć się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nie ma znaczenia, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, iż Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk!"
—Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com
Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com̶platformy copywritingowej w trzech prostych krokach budującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swych doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, że jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, iż pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur", a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii i specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić też: „The Jim Edwards Method", „Author Wizards", podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks".