Menu
Zamknij

Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko

Książki o biznesie i ekonomii

Opis

Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.

Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat efektywnej sprzedaży. Lecz każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o dużo więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą klasycznej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dostosowania takich słów, aby potencjalni kupujący kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany poprzez ciebie artykuł.

Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy także obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.

Fakt 1: genialny copywriting = doskonałe życie, pieniądze i wolność!

Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!

ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.

Jeśli bez powodzenia próbowałeś kreować ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz rozszerzyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, posiadać dużo wolnego czasu i radować się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie.

Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!

„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania nadzwyczajnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz towar. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę".

—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com i autor Evolved Enterprise

„Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, iż będzie to dobra powtórka... Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię całkowitą skarbów. Książka mieści wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci potrzebne, jak także użyteczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, żeby już dziś cieszyć się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nie ma znaczenia, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, iż Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk!"

—Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com

Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com̶platformy copywritingowej w trzech prostych krokach budującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swych doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, że jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, iż pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur", a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii i specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić też: „The Jim Edwards Method", „Author Wizards", podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks".

Tytuł Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko Autor Jim Edwards Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382313093 ISBN 9788382313093 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 400 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Książki o biznesie i ekonomii, Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze (opr. miękka)
od 42 41

3 oferty

Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze (opr. miękka)

  • ISBN 9788380879119 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ben Renshaw 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)
od 57 15

3 oferty

Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788380877887 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Kaufman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 544 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 38 08

3 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 61 53

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 74 90

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce (opr. miękka)
od 44 11

3 oferty

autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce (opr. miękka)

  • ISBN 9788382311549 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Angelika Chimkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 22 86

2 oferty

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, Złe decyzje zakupowe. błędy, które mogą kosztować twoją firmę miliony (opr. miękka)
od 34 05

3 oferty

Złe decyzje zakupowe. błędy, które mogą kosztować twoją firmę miliony (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310689 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter Smith 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 372 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Książki o biznesie i ekonomii, maszyna kreatywności. jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę
od 45 21

2 oferty

maszyna kreatywności. jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę

  • ISBN 9788382311341 
  • Autor Martin Reeves,Jack Fuller 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.